Icerige atla
Extraloob

serverler neden boş !!!

· 29 Replies · 2.5K views · Page 2 / 2
Replies
A
alpbey07 ⭐ 18y
#21
Şu anda giremezler oyuna.Goldbotlar clientless halinde giriyor.Sroda clientlessi engellediği için şu anda imkansız gibi bişi...


GoldBotlar Clientlessı kırmıstı fakat Gm ler ban attıklarından dolayı gold bot şirketlerı onları oyuna sokmaya cesaret edemıyor
B
beyyz OP ⭐ 17y
#22
hayret bu gm ler bunların ustune bu kadar gıtmezdı ne oldu acaba ❓
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#23
1) sbot clientless kapatıldı.
2) rumata çıkmadı.


bunların sebebiyse joymax 2009 yılının enlerine girmek istiyor free2play kategorisinde mart ayında yeni server yeni 105 lvl ile joymax eski karanlık alemlerine hızlıca dalış yapacak bizde yeni charlarımızla servera gireceğiz yeahhhhhhhhhhhhhh ^^
B
beyyz OP ⭐ 17y
#24
1) sbot clientless kapatıldı.
2) rumata çıkmadı.


bunların sebebiyse joymax 2009 yılının enlerine girmek istiyor free2play kategorisinde mart ayında yeni server yeni 105 lvl ile joymax eski karanlık alemlerine hızlıca dalış yapacak bizde yeni charlarımızla servera gireceğiz yeahhhhhhhhhhhhhh ^^

yanı gecıcı olarak mı goldbotlar yoq yoksa artıq boyle mı olacak ?
A
alpbey07 ⭐ 18y
#25
1) sbot clientless kapatıldı.
2) rumata çıkmadı.


bunların sebebiyse joymax 2009 yılının enlerine girmek istiyor free2play kategorisinde mart ayında yeni server yeni 105 lvl ile joymax eski karanlık alemlerine hızlıca dalış yapacak bizde yeni charlarımızla servera gireceğiz yeahhhhhhhhhhhhhh ^^

yanı gecıcı olarak mı goldbotlar yoq yoksa artıq boyle mı olacak ?
👍
E
emc ⭐ 18y
#26
Bence bu olay geçici , GM'ler 7 / 24 böyle çalışacak mı ? Hiç sanmam...
I
IslamicCc ⭐ 19y
#27
clientless ve rumatanın olmayışı tek sebebi ban man yok.normal ban harıcınde devasa bır ban furyası görmedık.benım 8 char var 1 inide banla be adam 😊.bilgisayarınız güçlü ise clientless milientless işe yaramıyor açıyorsun yıne 8 tane."aklında ne varsa sbotun yanında"
J
Jun Kie ⭐ 17y
#28
Üzümünü ye bağını sorma. 😆



üzümünü yiip bağını sormamak olmaz....Üzümüde, bağıda, bağcıyıda, bağraıpta satanıda sormak lazım.... 😁
P
pacaveli ⭐ 19y
#29
1) sbot clientless kapatıldı.
2) rumata çıkmadı.


bunların sebebiyse joymax 2009 yılının enlerine girmek istiyor free2play kategorisinde mart ayında yeni server yeni 105 lvl ile joymax eski karanlık alemlerine hızlıca dalış yapacak bizde yeni charlarımızla servera gireceğiz yeahhhhhhhhhhhhhh ^^


inş. böle devam ederde eskisi gibi oyunda heyecan olur aksion olur 😊

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: