Şu anda giremezler oyuna.Goldbotlar clientless halinde giriyor.Sroda clientlessi engellediği için şu anda imkansız gibi bişi...
GoldBotlar Clientlessı kırmıstı fakat Gm ler ban attıklarından dolayı gold bot şirketlerı onları oyuna sokmaya cesaret edemıyor
☕