hala açılmadı bende
şakamı gerçekmi söylüosunuz
Serverlar Açıldı *Resmi Duyuru
· 686 Yanıt · 39K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 29 / 35
Yanıtlar
F
furkanking
⭐ 17y
allahım yaw rev6 da neptune de 156 kişi var dio.Bi biz giremedik :d
girdim ben ama stall cari sokacakdim check server:d
H
HeartLess*X
⭐ 19y
Resmen dalga geçiyorlar 😈
Tibet 120 oldu bilee amg alayı bot gm
check ama oyuna alıyormus hayret yeni bir bug mudur nedir 😊
oyundayım buda arkadaş listesi
Edit
O
oguzhan432
⭐ 18y
ya yalan mı doğrumu söylüyoresunuz oyuna terkrar girdim gene check
F
furkanking
⭐ 17y
yeee girdim bennnn
şansa girdim 😄
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
check giren çıkmasın
nasıl giriyosunuz hepsi check hala ?
😄
lord videosu bile cektim 😄
nasıl oyundur akıl sır ermiyor:)
H
HeartLess*X
⭐ 19y
Resmen dalga geçiyorlar aç kapa aç kapa:)
nasil giriyorsunuz anlamadim ki 😄 bi gaia mi check kaldi
harbı yha gıren gırıyo
beyler oyuna normal mı gırdınız yoksa bot nodc flan mı ?
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap