Gokhan travian tim kurar beni cagirmazsin. Oyle olsun bakalim 😆
Server 7 ' de NoWayOut adım adım.. (Travian ~ 5. Sıradayız!)
· 38 Yanıt · 8.2K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
NWO 4ever =)
Gokhan travian tim kurar beni cagirmazsin. Oyle olsun bakalim 😆
Hacım ne bileyim ben oynadığını 😁
Special thx to FlexiGokhan travian tim kurar beni cagirmazsin. Oyle olsun bakalim 😆
Hacım ne bileyim ben oynadığını 😁
Oynariz bizde bea ayipsin, ozelden atiyorum benim faceyi ekle konusalim ^^
8.serverda oynuyosanız gelebilirim
8.serverda oynuyosanız gelebilirim
Server 7 🍺
Special thx to Flexi8.serverda oynuyosanız gelebilirim
Server 7 🍺
Hacım akşam açarım bir hesap arkanızdan ufak ufak gelirim ben 😜
@Mirage
Peki hacım bekleriz, yalnız kafam şişti herkes gelmek istiyor birliğe 😎 😈
Peki hacım bekleriz, yalnız kafam şişti herkes gelmek istiyor birliğe 😎 😈
Special thx to Flexitravian öğretin geleyim ben de 😆
[F New]Solo Gitarist
travian öğretin geleyim ben de 😆
Gel farem gel 😆
S
SoniC_Bo0m
⭐ 15y
bende yeni gördüm açılan sw i başladım şimdi +70 olunca pm atarım kabul ederseniz :))
Oyunun ilklerindeim, aslında sarıyorda ama ne olduysa sıkılmıştım 😜
Oyunun ilklerindeim, aslında sarıyorda ama ne olduysa sıkılmıştım :P
Banada aynısı olmuştu ne tesadüf dimi ? 😜
@Sonic
+80 alıyoruz hacım 🍺
@Lima
Gel panpa tekrar bekleriz 😈
+80 alıyoruz hacım 🍺
@Lima
Gel panpa tekrar bekleriz 😈
Special thx to FlexiBrocum benide alinda yalniz kalmim 45 nufus oldum bugun 70 i gecer koyun ismi ; Terziköy 😘
Brocum benide alinda yalniz kalmim 45 nufus oldum bugun 70 i gecer koyun ismi ; Terziköy 😘
Hacım elçilik kasmamız lazım şuan zati full, eğer seni alırsam laf yaparlar 80+ ol acil 😁
Special thx to FlexiUğraşıyoz 70+ olalım dye şimdide 110 + olmuş ^^
http://travianbk.com.nu x100 şeklindeki serverımız açıldı buyrun!.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap