Icerige atla
Extraloob

Server 7 ' de NoWayOut adım adım.. (Travian ~ 5. Sıradayız!)

· 38 Yanıt · 8.2K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
S
SuS3 ⭐ 18y
#21
Gokhan travian tim kurar beni cagirmazsin. Oyle olsun bakalim 😆
D
Dynamite ⭐ 17y
#22
NWO 4ever =)
Lenneth
Lenneth OP ⭐ 19y
#23
Gokhan travian tim kurar beni cagirmazsin. Oyle olsun bakalim 😆


Hacım ne bileyim ben oynadığını 😁
Special thx to Flexi
S
SuS3 ⭐ 18y
#24
Gokhan travian tim kurar beni cagirmazsin. Oyle olsun bakalim 😆


Hacım ne bileyim ben oynadığını 😁

Oynariz bizde bea ayipsin, ozelden atiyorum benim faceyi ekle konusalim ^^
A
ataberk35 ⭐ 18y
#25
8.serverda oynuyosanız gelebilirim
Lenneth
Lenneth OP ⭐ 19y
#26
8.serverda oynuyosanız gelebilirim


Server 7 🍺
Special thx to Flexi
M
Mirage ⭐ 19y
#27
8.serverda oynuyosanız gelebilirim


Server 7 🍺

Hacım akşam açarım bir hesap arkanızdan ufak ufak gelirim ben 😜
Lenneth
Lenneth OP ⭐ 19y
#28
@Mirage

Peki hacım bekleriz, yalnız kafam şişti herkes gelmek istiyor birliğe 😎 😈
Special thx to Flexi
.NET
.NET ⭐ 19y
#29
travian öğretin geleyim ben de 😆
[F New]Solo Gitarist
M
Mirage ⭐ 19y
#30
travian öğretin geleyim ben de 😆

Gel farem gel 😆
S
SoniC_Bo0m ⭐ 15y
#31
bende yeni gördüm açılan sw i başladım şimdi +70 olunca pm atarım kabul ederseniz :))
N
NiGHTMaRe ⭐ 18y
#32
Oyunun ilklerindeim, aslında sarıyorda ama ne olduysa sıkılmıştım 😜
A
Autumn ⭐ 17y
#33
Oyunun ilklerindeim, aslında sarıyorda ama ne olduysa sıkılmıştım :P

Banada aynısı olmuştu ne tesadüf dimi ? 😜
Lenneth
Lenneth OP ⭐ 19y
#34
@Sonic

+80 alıyoruz hacım 🍺

@Lima

Gel panpa tekrar bekleriz 😈
Special thx to Flexi
S
SuS3 ⭐ 18y
#35
Brocum benide alinda yalniz kalmim 45 nufus oldum bugun 70 i gecer koyun ismi ; Terziköy 😘
Lenneth
Lenneth OP ⭐ 19y
#36
Brocum benide alinda yalniz kalmim 45 nufus oldum bugun 70 i gecer koyun ismi ; Terziköy 😘


Hacım elçilik kasmamız lazım şuan zati full, eğer seni alırsam laf yaparlar 80+ ol acil 😁
Special thx to Flexi
B
ByGGorkem ⭐ 17y
#37
Uğraşıyoz 70+ olalım dye şimdide 110 + olmuş ^^
H
h0rR0r ⭐ 15y
#38
http://travianbk.com.nu x100 şeklindeki serverımız açıldı buyrun!.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: