Neden 😄 😆 😈 Aykırı insan. 😆 Bence sitede sevdiği bi insan var ona kıyak yapıcak o yüzden böyle genel bi araştırma yapıp dua ediyorki düşsün tuzağa sonra da sürpriz... 😈 😁
Sen yap , biz logolayalım!
· 36 Replies · 2.7K views 0 reading · Page 2 / 2
Replies
Burayı eleştiri yaptırmak için açmadım, konu logodan balığa , öğretmeye gitti.
Öğretim konusu açacak olsam açardım, bunun lagalugasını yapmayın boş yere. İhtiyacı olanlar resim koysun yükleyeyim 👍
Öğretim konusu açacak olsam açardım, bunun lagalugasını yapmayın boş yere. İhtiyacı olanlar resim koysun yükleyeyim 👍
Adamın amacı sadece yardım etmek. neden olumsuz yorumlar yazıyorsunuz onu anlamış değilim?
Sen öğret bana diyeceğine, ben burda balık vermek istiyorum 😆
Amacın gerçekten yardım etmekse BALIK tutmayı öğretmelisin...
senin balık vermek istemen bence bırı konuna girdiğinde uf adama bak ne kadar yardım etmeş demeleri ama unutma yardım edıceksen Sağ elının yaptığından sol elinin haberı olmamalı
Ps:bence balık tutmayı öğretsen daha çok teşekkur alırsın alpercım 😘
Ps2:sakın yanlıs anlama seni başarılı buluyorum 😘
Photoshop kullanmasını öğretmek Alper'in işi mi acaba ? Hadi geçtim onu, ps userın işi mi ? Ps öğrenmek isteyen girer ps bölümüne okur, öğrenir 😉
Yanlışları oluyor arada
O yanlışlar seni alakadar etmez.
[F New]Solo Gitarist
Bir ara oto olarak http://www.extraloob.com yazma programı vardı.Biraz araştıralım eğer geliştirebilirsek onu kullanalım
Sen öğret bana diyeceğine, ben burda balık vermek istiyorum 😆
Amacın gerçekten yardım etmekse BALIK tutmayı öğretmelisin...
senin balık vermek istemen bence bırı konuna girdiğinde uf adama bak ne kadar yardım etmeş demeleri ama unutma yardım edıceksen Sağ elının yaptığından sol elinin haberı olmamalı
Ps:bence balık tutmayı öğretsen daha çok teşekkur alırsın alpercım 😘
Ps2:sakın yanlıs anlama seni başarılı buluyorum 😘
Photoshop kullanmasını öğretmek Alper'in işi mi acaba ? Hadi geçtim onu, ps userın işi mi ? Ps öğrenmek isteyen girer ps bölümüne okur, öğrenir 😉Yanlışları oluyor arada
O yanlışlar seni alakadar etmez.
Erkek 😈 😆
Tamam biz bunu tartışıyoruz ama adamların baktığı açıdan bakamıyorsunuz çoğunuz.
Marifet mi şimdi bu?
Sen her yerde bu lafımı kullanırsın ❓
Felsefe yapıyor 😗
Adamın amacı sadece yardım etmek. neden olumsuz yorumlar yazıyorsunuz onu anlamış değilim?
😘 Amacı yardım etmek. 👍
@Realist Dream
Marifet ki yapıyor.
Olabilir 🎭
Marifet değilse neden herkez yapamıyor, neden sen yapmıyorsun bu kadar basit işi?
Marifet değilse neden herkez yapamıyor, neden sen yapmıyorsun bu kadar basit işi?
asdf qwer gibi birşey olur ben de o 😆 Geçerken tık giderken tık 😆
laf varda, faaliyet göremiyoruz? Buraya laf yetiştireceğine git sen öğret?
Log in to write a reply.
Log In