Icerige atla
Extraloob

Sayın Yetkililer, Bir Önerim Var >>>

· 10 Yanıt · 1.1K görüntüleme
R
Rocky OP ⭐ 18y
#1
➡️ Bildiğiniz gibi Private Server'da yeni bir server açılıyor. İsmi Frembia. Kesinlikle bu yeni server açıldıktan sonra Silkroad Private Server bölümü karma karışık olacak. Benim önerim ; Frembia açıldıktan sonra, şu anda ismi " Silkroad Private Server " olan bölümün adı " Silkroad Private Server [ ECSRO ] " olarak değiştirilsin ve " Silkroad Private Server [ Frembia ] " diye bir bölüm daha açılsın. İsterseniz bende bu bölüm açılırsa orda Deneme Mod.'luk görevini üstlenebilirim. 😉

Belki size bu fikir mantıksız gelebilir ama Frembia açıldıktan sonra Silkroad Private Server bölümünde çıkacak kargaşayı düşününce bu bölümün gerekli olduğunu anlayacaksınız bence. 😉 Unutmayın ; bir bölüm açmakla birşey kaybetmessiniz. Bu yüzden bence bir daha düşünün. Şimdiden teşekkürler...


Saygılarımla,
_Antony_
10 Yanıt
E
Espio ⭐ 19y
#2
Eğer tutarsa bahsettiğin private server elbette bölüm açarız,ancak şu anda talep oluşmamışken gerek yok yeni bölüm açmaya.
R
Rocky OP ⭐ 18y
#3
Ok.
Saian S.S
Saian S.S ⭐ 19y
#4
Konuyla bizzat ben ilgileneceğim.Bu bölüm gece yarısı büyük ihtimal açarım.OLmadı yarın açarız.Lakin yeni serverın geleceği kesin mi?



kesin gelir Server Stats eklemişler 😎
Kurtuluş Kavgada Zafer Cephe'de !
Saian S.S
Saian S.S ⭐ 19y
#5
Ok, o zaman.Bu gece hallederim.



iyi olur çok dağılacak 😜
Kurtuluş Kavgada Zafer Cephe'de !
R
Rocky OP ⭐ 18y
#6
Teşekkürler peki benim o bölümde Deneme Mod. olmam mümkün mü ? Böyle yeni üye olduğuma bakmayın. Başka üyeliğimde var.IP den bakabilirsiniz. Mümkün mü Deneme Mod. olmam ?
R
Rocky OP ⭐ 18y
#7
He birde bölüm ne zmn açılacak ? Gece açılmamış bugün mü açacaksınız ? 😄
Q
Quensis ⭐ 19y
#8
Teşekkürler peki benim o bölümde Deneme Mod. olmam mümkün mü ? Böyle yeni üye olduğuma bakmayın. Başka üyeliğimde var.IP den bakabilirsiniz. Mümkün mü Deneme Mod. olmam ?


Başvurunu Gönderirsin kabul edilirse deneme mod olarak atanırsın zaten..
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#9
Server açılsın açarız.
R
Rocky OP ⭐ 18y
#10
Başvurumu gönderdim. Ayrıca içinde bir açıklamada yaptım. Yetkililer düşünecek inşallah. Hadi hayırlısı !

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: