Icerige atla
Extraloob

Saturn'un Bir Numaralı Hırsızı: Mr_FaLCoN

· 40 Yanıt · 7.5K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
O
Old School ⭐ 19y
#21
Geçmiş olsun Rational çok üzüldüm böyle kişiler malesef var.Herkesin içine girip bakamıyoruz dengesizler dolu.
B
bannedddd OP ⭐ 19y
#22

Rational Kardesim Bu Adamın Adresini Bi Alsana Ankara Corum Kayseri Felan Cİvarlarındaysa Bi Ziyaret Edelim Tmm mı Kardesim Sen Bulabilirsen Adresi Bana öm Atarsın

Hacım böyleleriyle uğraşmaya hiç gerek yok ne keyfimi bozacağım alsın o itemları uygun gerine yerleştirsin. Sağol gene de.
B
By_41_Lee ⭐ 19y
#23
Dayı bunlara güvenmicen Confused Bende saturn deyim..Saturnde sayılı adamlara güvenirim..Can'da bunların arasında...Şerefsizlik yapan elbet cezasını bulur... ama qumuss gibi bununda adı çıkarsa vah haline 1.qumuss 2.Mr_FaLCoN Bunları dışlayalım arkadaşlar ne guilde ne partiye kesebilsem gördügüm yerde pk olcamda yemiyo Mr. Green
B
bannedddd OP ⭐ 19y
#24

Dayı bunlara güvenmicen Confused Bende saturn deyim..Saturnde sayılı adamlara güvenirim..Can'da bunların arasında...Şerefsizlik yapan elbet cezasını bulur... ama qumuss gibi bununda adı çıkarsa vah haline 1.qumuss 2.Mr_FaLCoN Bunları dışlayalım arkadaşlar ne guilde ne partiye kesebilsem gördügüm yerde pk olcamda yemiyo Mr. Green

Sağolasın kardeşim benim. mucX

Bu dünyada iki önemli şey vardır bana göre. Biri kul hakkı ve biri de iftira. Her ne kadar oyun olsa da bu şahsiyet bana hem iftira attı hem de kul hakkı yedi. Nasıl yaşayacak bilmiyorum.
_
_AClD ⭐ 19y
#25
Ulen can Ulen can nie veriyosun sifreni herkez sen ben gibi deil nese komple charı kaptırmamıssın allahtan. Toparlarsın inş. Dikkat et kimseye guvenme.. gecmiş olsun.
B
bannedddd OP ⭐ 19y
#26

Ulen can Ulen can nie veriyosun sifreni herkez sen ben gibi deil nese komple charı kaptırmamıssın allahtan. Toparlarsın inş. Dikkat et kimseye guvenme.. gecmiş olsun.

Ders oldu bu bize Apo'cum. Sağol ayrıca. mucX
E
EFENDYY ⭐ 19y
#27
can üzüldüm valaha +7 gittimi Embarassed satunr tadı kaç tı bende hera bekliyom artık
D
Defance ⭐ 19y
#28
böle adamları hotanda kazıga oturtucan yada çarmıha gericen ibreti alem olsun die Razz tez kellesi vurula

geçmiş olsun arkadaşım
B
By_41_Lee ⭐ 19y
#29
EMEK HIRSIZI Evil or Very Mad Evil or Very Mad
A
addIcFb ⭐ 19y
#30
şerefisz Mad
_
_Dejavu ⭐ 19y
#31
can uzuldum wala gecmıs olsun kardesım bunların alayını taksım meydanında soyup 220 wolt elektiriği basıcan.. Exclamation serefsizler.... Twisted Evil
T
tukoo ⭐ 19y
#32
can 'm dua etsn serefsiz bursadaymş. yoksa böle cümleler kurmaması gerektiini anlatırdım ona bn Evil or Very Mad
M
Mc-CaX ⭐ 18y
#33
Üzüldüm..Bu devirde babana bile güvenmiceksin.. 🙄



Öyle diosunda 😄 babadan babaya değişir güzelim xD
S
sample ⭐ 18y
#34
yazık olmuş bea
M
MiKaSa ⭐ 19y
#35
HIyar olunca insanlar böyle oluyor ne yazıkki:/
S
SebyA ⭐ 17y
#36
😞
H
HHayaleTT ⭐ 18y
#37
geçmiş olsun kardeşim üzüldüm ya ::(
P
Prada ⭐ 19y
#38
Napiyosunuz ya 2 sene once olan olay bu :))))) Beyler guncel konularimiz var onlara bakin ta 20.ci sayfaya gitmenin anlami yok 😜
M
M4TR4K ⭐ 16y
#39
^^
B
birimler ⭐ 16y
#40
evet kansızlık serefsizlik dizboyu saturnde.cok adam var bole

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: