O
Old School
⭐ 19y
Geçmiş olsun Rational çok üzüldüm böyle kişiler malesef var.Herkesin içine girip bakamıyoruz dengesizler dolu.
Rational Kardesim Bu Adamın Adresini Bi Alsana Ankara Corum Kayseri Felan Cİvarlarındaysa Bi Ziyaret Edelim Tmm mı Kardesim Sen Bulabilirsen Adresi Bana öm Atarsın
Dayı bunlara güvenmicen Confused Bende saturn deyim..Saturnde sayılı adamlara güvenirim..Can'da bunların arasında...Şerefsizlik yapan elbet cezasını bulur... ama qumuss gibi bununda adı çıkarsa vah haline 1.qumuss 2.Mr_FaLCoN Bunları dışlayalım arkadaşlar ne guilde ne partiye kesebilsem gördügüm yerde pk olcamda yemiyo Mr. Green
Ulen can Ulen can nie veriyosun sifreni herkez sen ben gibi deil nese komple charı kaptırmamıssın allahtan. Toparlarsın inş. Dikkat et kimseye guvenme.. gecmiş olsun.
Üzüldüm..Bu devirde babana bile güvenmiceksin.. 🙄
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap