Icerige atla
Extraloob

Satisfaction - Türk işi ( +18 )

· 36 Yanıt · 2.4K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
S
SymbioN ⭐ 19y
#21
Miğdem kalktı yahu bune böyle 😄 bunları giyip bu pozu verecek olan erkeğin(?) aklından şüphe etmek gerekir 😄 parantez içine dikkat:D
L
LiFeGuaRD ⭐ 19y
#22
muhahahhah adamlar manyak yapmış ya kıyma makinasi fln koptum 😄
F
F34RL3SS ⭐ 19y
#23
kıyma makinesi ile ancak bu kadar igrenç fantazi yapilabilir :D:D:D
B
bahrey ⭐ 19y
#24
hahaha
E
EnDZoNe ⭐ 19y
#25
cinsiyetimi sorgular kıvama getirdiler 2 dakkada .
_
_HaNNiBaL_ ⭐ 19y
#26
😄 zuahauhua çok komik Erkek olcaklar Kamereya bi taraflarını gösteriyolar
L
#27
bune yaaa tiksinç
D
dR.NooB ⭐ 19y
#28
pasudasyhdhashdashdhasd 😁
X
XER0 ⭐ 19y
#29
bunlarla aynı cinsiyette olamam herhalde :S bunları erkek sınıfında incelemek için kafayı yemek lazım
S
SwitchBack ⭐ 19y
#30
bende açıLmadı :S
H
HellBoys ⭐ 19y
#31
ya vallaha yere yattım bu sefer sandalyeden düştüm
H
HellBoys ⭐ 19y
#32
bide yorumlara kotpumn ha
Bir daha azamıcam 😞 :D:D
H
HellBoys ⭐ 19y
#33
Yorum : 35 adet

selam_asl
4 gün önce

ahaha kıyma makinesi lan o 😄


ciqLet
10 gün önce

Gerzekler ya süpeRler bayıLdım..


RaP_TiYe
2 Hafta Önce

adama bak direk adres veriyo 😄 rezil oldu bebe ama bunu yapmak büyük cesaret ve rezilliği göze almak gerektirir. 😄


Riderots
15 gün önce

Bir daha azamıcam 😞


semovet
3 Hafta Önce

ben bu çocuğu tanıyorum.. ankara üni veteriner fakültesi son sınıfta çağrı binici...


special77
22 gün önce

Yardım edin izlerken tipim kaydı acil yardım 😄


bLa bLa bLa
27.Ağustos.2008

mazot içmiş lavuklar 😄 allahım akıl fikir ver bol bol yarabbi 😄


Pyrotoxin
22.Ağustos.2008

Yemek boğazıma durdu miğdem bulandı.Nacizane bir çalışma olmuş teraziye tıkladım


Poetisa
05.Ağustos.2008

Helal olsun abilere ben diyorum hep türk eğitim sistemi yüzünden bunlar. ee ev kirası da pahalı. üç tane üniversiteli adamı aynı eve tıkarsanız olacağı bu işte:D


nightwacher
02.Ağustos.2008

hay anasını ya turk ısı:D helal olsun:D:D


zamazingo
02.Ağustos.2008

matkaplıdan yanlıs don tercihi...araya kacırmış...:D o don kızlarada olmuyo en sevmedigim don modelidir kendisi...araya kacıyo tamam guzelde ona ragmen hoş bi goruntu ortaya cıkmıyo...


kadirk4
02.Ağustos.2008

Süper yaaa destekliyorum bunları


denge_yok
02.Ağustos.2008

bu gördüklerimi unutmam yıllar alabilir 😞


bandido90
02.Ağustos.2008

süper komik ya...bnde şu matkaplı arkadaşa bitti....Tüm yorumunu katmış olaya:D


ates66
02.Ağustos.2008

biri beni vursun çabuk çabuk...
X
XER0 ⭐ 19y
#34
biri beni vursun çabuk yazana katılıyorum 😄
X
XER0 ⭐ 19y
#35
@Paris

Hacım, bunları bulmak için çok uğraşıyor musun ya 😆

ağlamak istiyorum:lol:
B
BangBros ⭐ 18y
#36
Riderots
15 gün önce

Bir daha azamıcam 😞
😁

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: