150 lira Laughing
>>>>>Satılık 0x33.org (softmod) kullanıcı adları<<<<
· 25 Replies · 2.7K views 0 reading · Page 2 / 2
Replies
sakin beyler bu ne tepki sizlere hiç yakıştıramadım serbest piyasa ekonomisi adam satar istediği fiyata mesela o fiyata alıcı bulabilirmi acep, bakın bende her yerde her serverda gold topluyorum satıcıların hepsi aynı bu model ehehehe bende teklifim budur diyip çekiliyorum daha iyi veren varsa buyursunlar satsınlar diyorum sakin karşılayın böyle şeyleri ve kimseyi kırmayın kahvekeyfi
Bizim orda birisi Sm acoountu 1milyara satıyorum dedi.. Shocked
Bende dedim 4gb ram 512ekran kartı pentium5 pc mi satıyorsun dedim...
oda bana o zaman kolaysa alsınlar dedi Shocked Shocked
bu arkadaşta öyle düşünüyor sanırım Rolling Eyes Rolling Eyes
sakin beyler bu ne tepki sizlere hiç yakıştıramadım serbest piyasa ekonomisi adam satar istediği fiyata mesela o fiyata alıcı bulabilirmi acep, bakın bende her yerde her serverda gold topluyorum satıcıların hepsi aynı bu model ehehehe bende teklifim budur diyip çekiliyorum daha iyi veren varsa buyursunlar satsınlar diyorum sakin karşılayın böyle şeyleri ve kimseyi kırmayın kahvekeyfi
Bizim orda birisi Sm acoountu 1milyara satıyorum dedi.. Shocked
Bende dedim 4gb ram 512ekran kartı pentium5 pc mi satıyorsun dedim...
oda bana o zaman kolaysa alsınlar dedi Shocked Shocked
bu arkadaşta öyle düşünüyor sanırım Rolling Eyes Rolling Eyes
200 kredili bot = 9$ = 400 saat ortalama 1id için 17 gun gidiyor
Tbot = 12€ = buda aylık bot = 1id 1 ay
Sm = 4$ Haftalık = 1 hafta (cafe içerisininde açılırsa ve ip sabit olursa bir sınırı yok istediginiz kadar açarsınız + 1 pcden kaç tane açabilirseniz bu oran büyürde büyür)
SoftMod un amacının ne oldugunu herkez bilir multiclient acilabilen benim bildigim Tek bot. Buna ihtiyacı olanlar cafe sahipleridir. Home kullanıcilari için pek birşey ifade edicegini sanmıyorum o yuzden herkez bildigi gibi yorum yapabilir forumda satiş serbest istiyen istedigi fiyatı çekebilir sen alıcı digilsen bence fazla yorum yapmanın bir alemi yok arkadaşlar
ben herculeste 30 m oyun parasına satıyorum
hacım benım msn [email protected]
bı ekle belki alırım headbang2ft9 hatta kesin alabiririm Mr. Green
Ortagını kazıklayanı kazıga oturturlaR
id leri satıyorsun demek o zamn sende 1 den fazla id vardırr bence 150 ytl ona verecegime gider isobot alırım oynumu 80 ederim dalga geçiyor arkadaş herhalde
Log in to write a reply.
Log In