Icerige atla
Extraloob

>>>>>Satılık 0x33.org (softmod) kullanıcı adları<<<<

· 25 Replies · 2.7K views · Page 2 / 2
Replies
B
blade408 ⭐ 19y
#21
150 lira Laughing
W
WarG0d ⭐ 19y
#22

sakin beyler bu ne tepki sizlere hiç yakıştıramadım serbest piyasa ekonomisi adam satar istediği fiyata mesela o fiyata alıcı bulabilirmi acep, bakın bende her yerde her serverda gold topluyorum satıcıların hepsi aynı bu model ehehehe bende teklifim budur diyip çekiliyorum daha iyi veren varsa buyursunlar satsınlar diyorum sakin karşılayın böyle şeyleri ve kimseyi kırmayın kahvekeyfi




Bizim orda birisi Sm acoountu 1milyara satıyorum dedi.. Shocked

Bende dedim 4gb ram 512ekran kartı pentium5 pc mi satıyorsun dedim...

oda bana o zaman kolaysa alsınlar dedi Shocked Shocked

bu arkadaşta öyle düşünüyor sanırım Rolling Eyes Rolling Eyes
B
Braunx ⭐ 19y
#23


sakin beyler bu ne tepki sizlere hiç yakıştıramadım serbest piyasa ekonomisi adam satar istediği fiyata mesela o fiyata alıcı bulabilirmi acep, bakın bende her yerde her serverda gold topluyorum satıcıların hepsi aynı bu model ehehehe bende teklifim budur diyip çekiliyorum daha iyi veren varsa buyursunlar satsınlar diyorum sakin karşılayın böyle şeyleri ve kimseyi kırmayın kahvekeyfi




Bizim orda birisi Sm acoountu 1milyara satıyorum dedi.. Shocked

Bende dedim 4gb ram 512ekran kartı pentium5 pc mi satıyorsun dedim...

oda bana o zaman kolaysa alsınlar dedi Shocked Shocked

bu arkadaşta öyle düşünüyor sanırım Rolling Eyes Rolling Eyes



200 kredili bot = 9$ = 400 saat ortalama 1id için 17 gun gidiyor
Tbot = 12€ = buda aylık bot = 1id 1 ay

Sm = 4$ Haftalık = 1 hafta (cafe içerisininde açılırsa ve ip sabit olursa bir sınırı yok istediginiz kadar açarsınız + 1 pcden kaç tane açabilirseniz bu oran büyürde büyür)

SoftMod un amacının ne oldugunu herkez bilir multiclient acilabilen benim bildigim Tek bot. Buna ihtiyacı olanlar cafe sahipleridir. Home kullanıcilari için pek birşey ifade edicegini sanmıyorum o yuzden herkez bildigi gibi yorum yapabilir forumda satiş serbest istiyen istedigi fiyatı çekebilir sen alıcı digilsen bence fazla yorum yapmanın bir alemi yok arkadaşlar
M
mehmet00 ⭐ 19y
#24

ben herculeste 30 m oyun parasına satıyorum

hacım benım msn [email protected]
bı ekle belki alırım headbang2ft9 hatta kesin alabiririm Mr. Green
Ortagını kazıklayanı kazıga oturturlaR
B
birtanesi ⭐ 19y
#25
id leri satıyorsun demek o zamn sende 1 den fazla id vardırr bence 150 ytl ona verecegime gider isobot alırım oynumu 80 ederim dalga geçiyor arkadaş herhalde

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: