Icerige atla
Extraloob

Şansımın ......

· 12 Replies · 1.4K views
DeathKinq
DeathKinq OP ⭐ 17y
#1
Arkadaslar Taxi yapmaya gidiordum...Lord Yarkan Çıktı 1vs1de Buldum Sol Köşede Gördüğünüz Gibi 12 Zerk Scrool'un 7sini Harcadım %20Hpde Dc Etti :S
- Resim Silinmiş.
12 Replies
C
Crusade ⭐ 18y
#2
Arkadaslar Taxi yapmaya gidiordum...Lord Yarkan Çıktı 1vs1de Buldum Sol Köşede Gördüğünüz Gibi 12 Zerk Scrool'un 7sini Harcadım %20Hpde Dc Etti :S
- Resim Silinmiş.

Kısmet değilmiş.Üzülme^^
DeathKinq
DeathKinq OP ⭐ 17y
#3
Sinir Bozuldu Arkadaş Ne Yapalım...
The47
The47 ⭐ 18y
#4
başıma hiç gelmedi ama dc olsa bile sana yazmaz mı biri keserse?
C
Crusade ⭐ 18y
#5
başıma hiç gelmedi ama dc olsa bile sana yazmaz mı biri keserse?

Hayır vurduğu damageler bum olup uçar gider..
H
hellboy1 ⭐ 17y
#6
kısaca, zerk scroolu boşu boşuna harcadım de 👍
_
_SpinozA_ ⭐ 17y
#7
gçmiş olsun ne diyelım
C
chipshajen ⭐ 17y
#8
kısaca, zerk scroolu bok.u boku.na harcadım de 👍

yazılarını editlermisin !

ps : olur böyle şeyler 😊 bir dahaki sefer 😊
H
hellboy1 ⭐ 17y
#9
kısaca, zerk scroolu bok.u boku.na harcadım de 👍

yazılarını editlermisin !

ps : olur böyle şeyler 😊 bir dahaki sefer :)


editlemem? pray:

Ps: senin chardan 7 zerk scroolu harcasalar naparsın? cool2:
D
DeadlyHunt ⭐ 17y
#10
bende isyu hp%1 de ???? verdi 40 lvl adama yazdı 😄
V
volaris ⭐ 18y
#11
xD sans
P
PquLex'B ⭐ 18y
#12
yazık olmus yha

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: