Icerige atla
Extraloob

Sanal Hayvan İstiyorum

· 33 Yanıt · 2.0K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
M
Midbroke ⭐ 18y
#21
Sanki Drache şaka yapmamış gibi garip cevaplar vermişsiniz .
N
NiGHTMaRe_ ⭐ 19y
#22
Haha ilginçliği geçtim çok saçma olur.
Negatif.
S
StarkDrache OP ⭐ 19y
#23
Geyik mi Yoksa ciddi mi olduğunu bilmiyorum ama yeri Silkroad Geyik sohbetleri mekani değil

> İstekleriniz kısmına taşındı.


Neyi Nereye Açıcagımı Bildiğim İçin Geyik Sohbet 'e Açmıştım 🤔
X
XER0 ⭐ 19y
#24
Geyik mi Yoksa ciddi mi olduğunu bilmiyorum ama yeri Silkroad Geyik sohbetleri mekani değil

> İstekleriniz kısmına taşındı.


Neyi Nereye Açıcagımı Bildiğim İçin Geyik Sohbet 'e Açmıştım 🤔


Silkroad Geyik Bölümüne açmışsın

Bende ciddi öneri zannetmiştim yorumları okumamanın sonucu 😁

>> Off topic
S
StarkDrache OP ⭐ 19y
#25
Geyik mi Yoksa ciddi mi olduğunu bilmiyorum ama yeri Silkroad Geyik sohbetleri mekani değil

> İstekleriniz kısmına taşındı.


Neyi Nereye Açıcagımı Bildiğim İçin Geyik Sohbet 'e Açmıştım 🤔


Silkroad Geyik Bölümüne açmışsın

Bende ciddi öneri zannetmiştim yorumları okumamanın sonucu 😁

>> Off topic


Ben Konuyu Alay Maksatlı Açtım Millette Benimle Alay Maksatlı Ciddi Yorumlar Yaptı Olay Bu 😁 😁
S
ShootEmUp ⭐ 19y
#26
Yanlış anlama Türkiyemin nadir insanları yine yanlış anlatık ama sende Çok ciddiydin 😄
H
HellBoys ⭐ 19y
#27
site zaten çok renkli bi girip çıkıom 30mb kota gidior daha falza renge gerek yok 😄
S
#28
bence hiç gereksiz fln ayaklarına yatmayın hoş olur ama ☕

sitemizin klassına uyarmı bilmem 😎 😜
S
StarkDrache OP ⭐ 19y
#29
bence hiç gereksiz fln ayaklarına yatmayın hoş olur ama ☕

sitemizin klassına uyarmı bilmem 😎 :P


Oh Be Sonunda Birileri Anlıyor 😁 😜
K
Kanya ⭐ 18y
#30
hepsi fanda falan mı takılıyorsun 😆 😆
S
StarkDrache OP ⭐ 19y
#31
hepsi fanda falan mı takılıyorsun 😆 😆


Şşşhh Çaktırma 😜

Ps : Arkadaşım Güldürmek İçin SS'sini Attı Bende Onu Uygun Halde Burada Paylaştım 😗
S
SERE ⭐ 19y
#32
sanal hayvan saçma ama bence ruh hali güzel fikir.
B
BlueLight ⭐ 18y
#33
Site SMF miydi VBullettin ' mi acaba 😄
İrenç bi postbileri[profil] var bence .
Aslanın arka planı beyaz değil şeffaf [ transparent yada öle biş] olmalı. Bölesi görüntü kirliliği
Gereksiz bişey bence boşu boşuna yer israfı ...

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: