























Sürrealizme ve postmodern sanata çok şey katmış gibi görünsede andré bretonun resim sanatındaki reprodüksyonundan başka bir şey değildir.
Ayırca kendisi tam bir kaypaktır.Ki zamanında torçkist eğilimler gösteren bir insanın ispanya iç savaşı sırasında general francoya sempati göstermesi ve proleter sınıfın idamlarını desteklemesi onun ne kadar popülist ve kaypak bir ressam olduğunu kanıtlar niteliktedir.
"kuzum" söylediklerimin pekte öyle sanatsal tematiği yoktu açıkçası.Bilgimin kaynağı kendimce eklektik bir yapıda.Ama şunu söyleyebilirim gelenekçi bir geçmişten gelmem sanat ve politika konusunda oldukça birikim yapmamı sağlamıştır.Demem o ki kitaplar herşeydir.
not: gimbrich okumadım hiç.
Anlamak için canım çıktı :P
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap