Icerige atla
Extraloob

saLLayın AkLınızdan Geçeni söLeyin :D

· 37 Yanıt · 5.1K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
R
RollsRoyce ⭐ 19y
#21
En iyi dayılık efendilik
T
TitusPullo ⭐ 19y
#22
Alkol 4ever
A
addIcFb ⭐ 19y
#23
4everfb aklımdan başka hiç bişe geçmior + bide sınıfı geçsem süper olurdu :S
A
AmiP ⭐ 19y
#24
En iyi dayılık efendilik

dayına dayarım 😁
(sana degil tabikide)
B
#25
Burda söyleyemem fantazilerimi herkese anlatamam. 😁
T
TitusPullo ⭐ 19y
#26
ERcan seninle aynı düşüncüleri paylaşıyoruz. Benim düşündüğümüm düşünüyorsun (:
U
Uykucu ⭐ 19y
#27
Uykum Var
W
Wrestler ⭐ 19y
#28
endeni ver gari
S
saladin34 ⭐ 19y
#29
bir gün önümde bir deve kuşu gördüm üstüne bindim ve ordan uzaklaştım
at çok hızlı gidiyordu önüme direk çıktı direğe hızla çarptım arabanın önü mahfolmuştu.
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#30
cola varmı çay getirde ayran içelim


puhahaha K0PTUM yemin ederim
Special thx to Flexi
M
Mumya ⭐ 19y
#31
Offf çok sıcak inş daha da sıcak olmaz
T
texas851 ⭐ 18y
#32
bir gün önümde bir deve kuşu gördüm üstüne bindim ve ordan uzaklaştım
at çok hızlı gidiyordu önüme direk çıktı direğe hızla çarptım arabanın önü mahfolmuştu.

güzelmiş 😄 🍺
B
Black Rain ⭐ 19y
#33
Hayattan bıktım yaa
I
ironEyE ⭐ 18y
#34
yıl 1850 salı günü cuma namazından çıkıyorum bi baktım kapıda 2 adam bana saldıracak çektim kılıcımı 2el ateş ettim birini kolundan vurdum bacağını alçıya aldılar sonra eve gittim tabi ozmnlar elektirk nerdeeee mum ışığında televizyon seyrediyoz 😆
J
Journalist ⭐ 19y
#35
yıl 1850 salı günü cuma namazından çıkıyorum bi baktım kapıda 2 adam bana saldıracak çektim kılıcımı 2el ateş ettim birini kolundan vurdum bacağını alçıya aldılar sonra eve gittim tabi ozmnlar elektirk nerdeeee mum ışığında televizyon seyrediyoz 😆


süperdi 👍 😄
O
os1 ⭐ 19y
#36
benım şansızlığım doğuştan doğumhane nın ıcınde karga girmiş ve başıma büyügünü yapmış
M
MaPaP4 ⭐ 19y
#37
1 tanede leptop alsam nasıl olur acep

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: