Icerige atla
Extraloob

Sahilde Yarı Çıplak Nargile İçen Suriyeliler

· 8 Yanıt · 3.4K görüntüleme
Flexi
Flexi OP ⭐ 14y
#1
Sorulara gülerek rahat cevap veriyorlar ya kafalarını koparasım geliyor.
2174424469238501
8 Yanıt
RanstaMonsta
#2
Neden bu kadar rahatlar 💀
Sparkle
Sparkle ⭐ 10y
#3
Bir mültecinin,o ülkenin kendi vatandaşından daha rahat hayat sürdürdüğü ülke Türkiye’den başkası olamaz sanırım.
Flexi
Flexi OP ⭐ 14y
#4
Neden bu kadar rahatlar 💀


Ev voar, iş voar, Türki voar oooahh
Apprehension
#5
biz asgari ücrete çalışalım 4 saat mesai ücreti -36 tl için kıçımız yırtalım adamlar benden iyi hayat yaşıyo sonra eyvallah türkiye, hayır abi bunlara verilen istihdam kendi vatan evlatlarımıza verilmiyor artık suriyelilerin vukuatlarından rahatlıklarından sıkıldım
W
White Day ⭐ 17y
#6
Türkiye'yi modern kölelik ülkesi olduğu için terk ettim.Diplomamın denkliğini Almanya'da almaya çalıştım uzun süre şuanda stajyer diş hekimi olarak 4 aydır Almanya'dayım.Bir daha Türkiye'ye dönmek ve yerleşmek mi?
Asla..
Flexi
Flexi OP ⭐ 14y
#7
Türkiye'yi modern kölelik ülkesi olduğu için terk ettim.Diplomamın denkliğini Almanya'da almaya çalıştım uzun süre şuanda stajyer diş hekimi olarak 4 aydır Almanya'dayım.Bir daha Türkiye'ye dönmek ve yerleşmek mi?
Asla..


En iyisini yapmışsın dostum, ben de fırsatını bulduğum an da vın.
ExcI
ExcI ⭐ 10y
#8
İnsanları küçük düşürmek haysiyet cellatlığından başka bir şey değildir.

Çimlerde nargile içmek serbest mi ?😕

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: