Icerige atla
Extraloob

Sagopa Kajmer & Kolera - Bir Dizi İz / Bendeki Sen

· 26 Replies · 3.0K views · Page 2 / 2
Replies
S
Schweppes OP ⭐ 17y
#21
Olsun Ceza'da iyidir. :P

Yapma bro ya ondan adam olmaz zaten genellikle dinleyenler 3-11 yaş arası. daral:

p.s. İstisnalar Kaideyi Bozmaz...
J
JawBreaker ⭐ 18y
#22
Olsun Ceza'da iyidir. :P

Yapma bro ya ondan adam olmaz zaten genellikle dinleyenler 3-11 yaş arası. daral:

p.s. İstisnalar Kaideyi Bozmaz...

Adam rapi sevdirmek istiyor sevdiriyor.
Bize rapi Ceza sevdirdi, yabana atmayalım. 😜
Z
Zeratul ⭐ 18y
#23
off süppooo bi şarkı daha sago dan 😎
S
Schweppes OP ⭐ 17y
#24
Kendi adına konuş bana o sevdirmedi rapi.
J
JawBreaker ⭐ 18y
#25
Kendi adına konuş bana o sevdirmedi rapi.

Neden kızıyorsun ki? 😜

Bana rapi Ceza sevdirdi. makara:
S
Schweppes OP ⭐ 17y
#26
Kendi adına konuş bana o sevdirmedi rapi.

Neden kızıyorsun ki? 😜

Bana rapi Ceza sevdirdi. makara:

Kızmadım da bize rapi ceza sevdirdi diyorsun ama bana ve eminimki bir çok kişiye rapi ceza sevdirmemiştir.

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: