Ctrl+Alt+Delete ye bas işlemlerden explorer.exeyi sonlandır.Başlat Menüsü gidecek.Panikleme.Dosya ya bas ordan Yeni görev(çalıştır) a bas. explorer.exe yaz sonra sağ clickle girmeye çalış.
olmuyosa büyük ihtimal virüs girmiştir format at bence
Sağ tık sorunu.
· 1 Yanıt · 1.4K görüntüleme 0 okuyor
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap