Bir gün napolyon düşman askerlerinden kaçarken bir bakkala girer. Bakkala hemen kendisini saklamasını emreder. bakkalda napolyonu saklar ve gelen düşmanları savuşturur. bir süre sora napolyon muhafızları gelir. bakkal napolyona sorar
"efendim af buyrun ama merak ettim ölümle bu kadar burun buruna gelmek nasıl bir duygu"
napolyon birden öfkelenir
"sen kim oluorsn da benmle bu şekilde dalga geçer gibi konuşuyorsun"
askerlerine adamı kurşuna dizmelerini emreder.
askerler bakkalın gözünü bağlayıp karşısına dizilirler. mermiler namlulara sürülür.
adamcağız içinden:
"ah ne yaptın sen? şimdi ölüp gideceksin" diye düşünürken
arkadan bir çift el uzanıp gözündeki bağı çözer. karşısında napolyon vardır
tek cümleyle cevaplar
"İşte Böyle Bir Duygu"
😉
Sadece Yaşanırken Hissedilir
· 12 Replies · 1.2K views 0 reading
12 Replies
vayy güzelmişte napolyon ne alaka 😄
vayy güzelmişte napolyon ne alaka :D
Adamın başından geçiyo olay kimle alakalı olsun başka. 😁
vayy güzelmişte napolyon ne alaka :D
Adamın başından geçiyo olay kimle alakalı olsun başka. 😁
Napolyanın başından böle bi olay geçmiş olucağını sanmıyorum ama araştırmakta yarar var 👴
hmm ilginç ama güzel bir yöntem 😄 nişan alanlardan biri salak olup erken ates etmemiş allahtan 😄 adamın duygusunu kursagında birakırdı xD
Ben olsam napolyon mapolyon demez gider döverdim oracıkta. 😆
Ben olsam napolyon mapolyon demez gider döverdim oracıkta. 😆
😜
I
ImmorTaLGoD
⭐ 17y
Süper 😜
😆
Güzelmiş 😊
NoMoreLove
⭐ 18y
😆
J
JawBreaker
⭐ 18y
Ben olsam napolyon mapolyon demez gider döverdim oracıkta. 😆
Duygu olmaktan çıkar o zaman. 😈 😁
Log in to write a reply.
Log In