charım patlatılmış..yani soyulmuşş...biraz canım sıkıldı..yaklaşık olarak 750kk lık item gitti..neyapalım hayırlısı..benim onları toplamam sorun deil..ama size burdan sadece bi uyarıda bulunmak istiyorum...eğer elinizde SBOT varsa vekullanıyorsanız dikkatliolun..sabah bayağı bi düşündüm acaba ben nerden download yaptım diye..sonradan aklıma sbottan şüphelenmek geldi...taratayım dedim..bikaç yerde taradım istedigim şey çıkmıyordu...sonunda bi yer buldum..ve orada aradığımı buldum. "trojan.gamethief " ...ewet sbotun içinde bulunuyor..aşağıda yaptığım taramanın sonucu var..isteyen kendiside yapabilir..herkese ii oyunlaryakında yine kasmaya başlayacam..
- Resim Silinmiş.
sabah kalktım ve ne gördüm?
· 19 Yanıt · 1.8K görüntüleme 0 okuyor
19 Yanıt
Geçmiş olsun kardeş.
I
infusserabLe
⭐ 18y
Geçmiş olsun kardeş.
D
DangerWalker
⭐ 19y
üff bu ne ya dolmuş makina virüs formatla hemen 😉
Resimde gösterdiklerinin sbot ile hiç bir alakası yok , onlar son yapılan tarama sonuçları yani başkalarının yaptığı tarama sonuçları 😆
Tarama sonucu bittiğinde dosyanın adının yazdığı , bütün antivirüs programlarının sergilendiği ve karşısında tarama sonucunun yazdığı bir sayfa açılıyor 😁
Tarama sonucu bittiğinde dosyanın adının yazdığı , bütün antivirüs programlarının sergilendiği ve karşısında tarama sonucunun yazdığı bir sayfa açılıyor 😁
R
revelotion
⭐ 17y
😄 tavşanlar ve titanic 😄
Resimde gösterdiklerinin sbot ile hiç bir alakası yok , onlar son yapılan tarama sonuçları yani başkalarının yaptığı tarama sonuçları 😆
Tarama sonucu bittiğinde dosyanın adının yazdığı , bütün antivirüs programlarının sergilendiği ve karşısında tarama sonucunun yazdığı bir sayfa açılıyor 😁
peki kardeş server.exe nerde var...o zaman bu siteden indirdigim şeylerde bi sorun var..ben buradan başka bi yere takılmıyorum..yada senin aklına ne geliyor..sence başka nerden gelebilir bu trojan.gamethief denen meret.
Geçmiş olsun kardeş.
Resimde gösterdiklerinin sbot ile hiç bir alakası yok , onlar son yapılan tarama sonuçları yani başkalarının yaptığı tarama sonuçları 😆
Tarama sonucu bittiğinde dosyanın adının yazdığı , bütün antivirüs programlarının sergilendiği ve karşısında tarama sonucunun yazdığı bir sayfa açılıyor 😁
peki kardeş server.exe nerde var...o zaman bu siteden indirdigim şeylerde bi sorun var..ben buradan başka bi yere takılmıyorum..yada senin aklına ne geliyor..sence başka nerden gelebilir bu trojan.gamethief denen meret.
Yahu sana trojan.gamethif diye bir şey gelmemiş senin server.exe diye bir dosyanda yok , başka bir adam öyle bir tarama yapmış onun senle hiç bir alakası yok .
kardeş o gamethief olayını ben zaten başka antivirüslerle buldum kendi bilgisayarımda sadece emin olmak için böylebişey yaptım..
neyse boşver.biraz cansıkıntısı var..belki de senin dediğin gibi...ama sonuçta bi yerden bu geldi..aklıma gelen şeyler artıyor ama eminolamıyorum....senden bişeyrica etsem bide sen kontroledebilirmisin son sürümü?
sen hatayı başka yerlerde arasan daha mantıklı olur geçmiş olsun
kaç lvldi char
geçmiş olsn
kaç lvldi char
83 lvl di..skiller full dü...falan filan işte neyse..canım sıkılıyor sadece kimden yada nerden geldi oyle bi trojan onu bulmayaçalışıyorum...gidenlere deil sadece emeğime acırım..
Resimde gösterdiklerinin sbot ile hiç bir alakası yok , onlar son yapılan tarama sonuçları yani başkalarının yaptığı tarama sonuçları 😆
Tarama sonucu bittiğinde dosyanın adının yazdığı , bütün antivirüs programlarının sergilendiği ve karşısında tarama sonucunun yazdığı bir sayfa açılıyor 😁
Evet Aynen öyle Kemalist Dogru söylüyor
Resimde gösterdiklerinin sbot ile hiç bir alakası yok , onlar son yapılan tarama sonuçları yani başkalarının yaptığı tarama sonuçları 😆
Tarama sonucu bittiğinde dosyanın adının yazdığı , bütün antivirüs programlarının sergilendiği ve karşısında tarama sonucunun yazdığı bir sayfa açılıyor 😁
Evet Aynen öyle Kemalist Dogru söylüyor
evet orada sıkıntımdan kaynaklanan bi yanlış anlamam var..neyse boşverin olan oldu...bundan sonrasına bakar artık olaylar..
B
BlackMamba24
⭐ 18y
😊 bu oyunun kralları sbot kullanırken hiçbişi olmuyorda size bizemi oluyor ? hatayı başka yerde arayın 😊 ayrıca server.exe sbot crackin bir dosyasıdır oda bu sitenin yapımı değil zaten
Sbotta virüs olsa bizim çarlarda giderdi.Sırf seninki gittiğine göre başka yerden gelmiştir bu virüs.Hatayı botta ve bu sitede arama başka bir şey indirdinmi oyunla ilgili onu bir düşün.Yada biri sana dosya falan gönderdimi resim olur müzik olur bunların hepsine trojen atıp hackliyorlar çarları.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap