Arkadaşlar s bot ta charım dc oldumu oyuna girmiyor silkroad ı açıyor ama sonra deneme esnasında clienti kapıyor neden böyle oluyor anlamadım... 🤔 🤔 🤔
Bu arada oasiste oynayan oynamayan herkeze Selamlar... 😜
S bot sorun :S
· 4 Yanıt · 1.1K görüntüleme 0 okuyor
4 Yanıt
T
TheCunninG
⭐ 19y
Yeri burası mı ?
A
AngeLicMoon
⭐ 16y
Silkroad ı açtıktan sonra hide client yapıyor olabilir kardeş Open silkroad hide client tikini işaretlediysen client açılır açılmaz hide yapar yok hide yapmıyor diyorsan sil yükle 😉
Sağolasınız kusura bakmayın :S
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap