Arkadaşlar bende bot cave.net e giriş ıd ve pwsi var arkadaşım onu açtırdım diyor ve içine kredi yüklettiğini söylüyor ama botu kullanamıyoruz. yani botun ıd ve pw sini bilmiyoruz nereden ve ne şekilde öğreneceğiz anlayan birisinin yardımına ihtiyacım var
s bot hata
· 5 Yanıt · 1.2K görüntüleme 0 okuyor
5 Yanıt
yani siteye girdiğimiz ile botu kullanacağımız ıd pw farklımı oluyor? veya nasıl öğreneceğiz bu ıd ve pwleri
profil'den bot id'yi göreceksiniz.
evet adminim bot ıd i gördüm ama pwsini nerden bulcaz yani botu nasıl loginleyeceğiz
edit accounttan pwyi ve msnyi girip submit mi diyeceğiz galiba ordanda msnye botun pwsi gelecek ?
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap