izmirden otobüs ile istanbula gidiyordum giderken yanıma oturan üniversiteli arkadaşla yolda samimi olduk
işte sen ne dinliyorsun felan derken bir birimize dinlediğimiz şarkıları attık o arkadaş NİRVANA dinliyormuş ben genelde
OldScholl Rap dinlerim o gün nirvana dinlemiştim. 5 gün sonra tekrar otobüse bindim izmire dönmek için ve yine üniversiteli
bi arkadaş ile yol arkadaşı olduk, ve onunlada yol esnasında samimi olduk oda bana RUSH Adlı bir grup önerdi
ilk dinlemelerimde okadar iyi görmesemde kulağım alıştığında belki 1 2 saat abartısız aynı şarkıyı dinledim.
Benim bu şarkıdaki hikayem bu :)