Icerige atla
Extraloob

Runes Of Magic

· 63 Yanıt · 13K görüntüleme · Sayfa 2 / 4
Yanıtlar
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#21
2.5 saattir update yapıyor ve hala total %10 gösteriyor :/

Oyunu 2 saatte indirdim update'i indirmemden daha uzun sürdü iyimi ^^
S
Salvation ⭐ 18y
#22
bu oyun paralımıydı yoksa free mi ?
S
screamadle OP ⭐ 19y
#23
Oyun paralı değil. Update yaparken total progress hep %10 da görünüyor ama version 1.83 e geldiğinde %100 oluyor update bitiyor. Bitane uzun patch var, diğerleri çok fazla uzun değil. English PvP serverına gelin ben oradayım nickim Hypnotize, /w Hypnotize şeklinde özel mesaj atabilirsiniz ^^
Windy
Windy ⭐ 19y
#24
hacım uzun değilmi 😄 nereden baksan 7-8 saat sadece updateye gitti 😄 geliyorummmm 😜
B
Baha i ⭐ 18y
#25
3 senedir silk oynuyoz 😄 bide farklı bi şey deniyelim 😊 bende bi deneyeyim şunu Lvl olayı nasıl kasması zormu ? acaba bide mage yapılandırmada 2. buılde ne acıyosunuz yanı genelde ne acar lar 😄
S
screamadle OP ⭐ 19y
#26
mage-priest yada mage-knight açıyorlar genelde ama sebebini bilmiyorum lol
level 33 oldum ben 50 ye az kaldı ama kasması biraz zor, birde çift build kastığın için 2 tane charı 50lvl e kasıyorsun gibi düşün öyle biraz uğraştırıyor yani 😊
Windy
Windy ⭐ 19y
#27
3 senedir silk oynuyoz 😄 bide farklı bi şey deniyelim 😊 bende bi deneyeyim şunu Lvl olayı nasıl kasması zormu ? acaba bide mage yapılandırmada 2. buılde ne acıyosunuz yanı genelde ne acar lar :D


indirmek uzunca vaktimi aldı sonra bir baktım kasmak ölüm gibi 😄 zaten wow oynadıysan daha önce ,tıpa tıp aynı dersin 😄 dene bi ben sıkıldıydım ama şu işlerimi halledince tekrar kasmaya başlıcam 🎭
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#28
3 senedir silk oynuyoz 😄 bide farklı bi şey deniyelim 😊 bende bi deneyeyim şunu Lvl olayı nasıl kasması zormu ? acaba bide mage yapılandırmada 2. buılde ne acıyosunuz yanı genelde ne acar lar :D


indirmek uzunca vaktimi aldı sonra bir baktım kasmak ölüm gibi 😄 zaten wow oynadıysan daha önce ,tıpa tıp aynı dersin 😄 dene bi ben sıkıldıydım ama şu işlerimi halledince tekrar kasmaya başlıcam 🎭



herkes sıkılır screamadle aslas sıkılmaz yılmaz aynen son lvl'a kadar gider 🤘
Windy
Windy ⭐ 19y
#29
beraber kasılabileceğin,yan yana olacağın birileri olsa kasılırsında,bu oyunda tek başına kalınca sıkılıyor insan 🙄
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#30
online oyunda racon budur kuzum tek başına başlarsın soğuk dünyanın asi ve onurlu genci olarak arada yanına gelenler olur zaman geçer onlarla kaynaşırsın bir bakmışsın yanında 100 kişi var screamadle böyle yapıyor 😄
Windy
Windy ⭐ 19y
#31
online oyunda racon budur kuzum tek başına başlarsın soğuk dünyanın asi ve onurlu genci olarak arada yanına gelenler olur zaman geçer onlarla kaynaşırsın bir bakmışsın yanında 100 kişi var screamadle böyle yapıyor :D


screamadle ile boy ölçüşemem hacım zaten 🙏 fakat biz srodan çıktık yollara 8li pt elemanlarıyız 😁
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#32
lol
B
Baha i ⭐ 18y
#33
ben bi bakayımda olmadı takımıda getiririz buraya 😄
S
screamadle OP ⭐ 19y
#34
online oyunda racon budur kuzum tek başına başlarsın soğuk dünyanın asi ve onurlu genci olarak arada yanına gelenler olur zaman geçer onlarla kaynaşırsın bir bakmışsın yanında 100 kişi var screamadle böyle yapıyor :D

lol aynen öyle hacım lvl 25 e kadar yanlız kastım hiç kimseden yardım almadım sonra bi guilde girdim 100 kişilik bir guild burda gayet güzel takılıyoruz şuan ^^
B
Baha i ⭐ 18y
#35
19 Mart 2009 tarihinde Runes of Magic 1. Bölümü "Demon Lord'un Yükselişi" (Rise of the Demon Lord) resmi olarak başlamış olacaktır.(1 saate patch bitti benım nerdeyse yaf allla alla 😊

abi inanmıyorum yeni client filan gelecek demeyin yaaa 😊 fun clubundan okudum 😊 eyvah be 😄

ama oyun kalite 😊
B
Baha i ⭐ 18y
#36
yahu arkadas 😄 sabahtan beri patch atıyo 19 marta yenı clıent gelecek derlerse eyvahki ne eyvah 😄
Windy
Windy ⭐ 19y
#37
yahu arkadas 😄 sabahtan beri patch atıyo 19 marta yenı clıent gelecek derlerse eyvahki ne eyvah :D


1 gün sürdü benim 🙄
B
Baha i ⭐ 18y
#38
yahu arkadas 😄 sabahtan beri patch atıyo 19 marta yenı clıent gelecek derlerse eyvahki ne eyvah :D


1 gün sürdü benim 🙄



ağlıayacam ya nedir abi bu eziyet hala patch liyo yaf ehehe 😈 😈

sabah 10 dan beri 😄 üüüüüüüüüüüü nedir bu 😄
Windy
Windy ⭐ 19y
#39
client kaçta?
B
Baha i ⭐ 18y
#40
vallahi start geldi 😄 ohhh 😄 daha yenıcene bitti 😄 cok sevinçliyim 😄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: