baya iyi anlatmıssın 😄
Rumata Loader Rehberi
· 74 Replies · 12K views 0 reading · Page 2 / 4
Replies
Bide oyuna girdikden sonra plvl için gerekli olan komutları güzel bir şekilde eklesen çok süper olur...
Bide oyuna girdikden sonra plvl için gerekli olan komutları güzel bir şekilde eklesen çok süper olur...
Detaylı bir açıklama yapıcağım fakat yarın yapıcam. Bugün vaktim yok.
Ben bir eşşeğim 😎
Teşekkür eden arkadaşlara ben teşekkür ederim.
tbrkler
sğl
L
lanulan456
⭐ 18y
güzel paylaşım olmuş sağol
kardes elıne saglık ama bn denedım vıstada sro bot acamadım neden olmuo bı acık anlatırmısn
Güzel Ellerne sağlık 👍
L
lejyoner_41
⭐ 19y
PayLaşım iÇin tŞk Fakat bi Sorum oLucak bu Loader Resi Nasıl KabuL Ediyor Ben AyarLıyamadımda 😞 Yardım ederseniz Sevinirim..
bu loaderin ana sitesi neydi ?
Merhaba ben rumata loader kullanıyordum 20 ocak ta update geldikten sonra yeni versiyonunu indirdim ancak oyun açılmıyo ilk baştaki küçük ekran geliyor ama oyun açılmıyor ne yapmalıyım ?
söylediklerini aynen yerine getirdi fakat bot menüsü açılmadı .....
Sorununuz neydi peki, Bot menüsümü açılmıyor.
Eğer rumata ile isrobot'u çalıştırmayı deneyipte olmadıysa, birde bunu dene.
ilk srobot u acıcaksın saatin oraya gelicek,onu sağ tıklayıp start game diceksin.eğer ilk char sa client acılınca kapatcan,değilse client açılmaz zaten sora loader ı acıp gireceksin.
ilk srobot u acıcaksın saatin oraya gelicek,onu sağ tıklayıp start game diceksin.eğer ilk char sa client acılınca kapatcan,değilse client açılmaz zaten sora loader ı acıp gireceksin.
yok yok yok olmuyo hiç bi türlü kredili srobot aldım hergün 2 saat çöpe gidıo gir çık yapa yapa....vista kullanıorum ondan olabilirmi....????? bi çözüm pls
Eğer rumata ile isrobot'u çalıştırmayı deneyipte olmadıysa, birde bunu dene.
ilk srobot u acıcaksın saatin oraya gelicek,onu sağ tıklayıp start game diceksin.eğer ilk char sa client acılınca kapatcan,değilse client açılmaz zaten sora loader ı acıp gireceksin.
Peki bunu denedinmi ❓
tam anlamadım bunda ne demek istediğini ilk çarsa clienti kapatıcaksın filan demişsin..??
Log in to write a reply.
Log In