Icerige atla
Extraloob

Rumata Loader Rehberi

· 74 Replies · 12K views · Page 2 / 4
Replies
M
mertory41 ⭐ 18y
#21
baya iyi anlatmıssın 😄
Q
Quattro ⭐ 19y
#22
Bide oyuna girdikden sonra plvl için gerekli olan komutları güzel bir şekilde eklesen çok süper olur...
S
Spare_ ⭐ 18y
#23
Bide oyuna girdikden sonra plvl için gerekli olan komutları güzel bir şekilde eklesen çok süper olur...


Detaylı bir açıklama yapıcağım fakat yarın yapıcam. Bugün vaktim yok.
E
ekstra ⭐ 18y
#24
Ben bir eşşeğim 😎
S
Spare_ ⭐ 18y
#25
Teşekkür eden arkadaşlara ben teşekkür ederim.
E
esrarli ⭐ 18y
#26
tbrkler
A
aswq ⭐ 18y
#27
sğl
L
lanulan456 ⭐ 18y
#28
güzel paylaşım olmuş sağol
E
emrets94 ⭐ 18y
#29
kardes elıne saglık ama bn denedım vıstada sro bot acamadım neden olmuo bı acık anlatırmısn
C
ChiqiLeta ⭐ 18y
#30
Güzel Ellerne sağlık 👍
L
#31
PayLaşım iÇin tŞk Fakat bi Sorum oLucak bu Loader Resi Nasıl KabuL Ediyor Ben AyarLıyamadımda 😞 Yardım ederseniz Sevinirim..
furious
furious ⭐ 19y
#32
bu loaderin ana sitesi neydi ?
I
iloman ⭐ 18y
#33
Merhaba ben rumata loader kullanıyordum 20 ocak ta update geldikten sonra yeni versiyonunu indirdim ancak oyun açılmıyo ilk baştaki küçük ekran geliyor ama oyun açılmıyor ne yapmalıyım ?
C
clubber ⭐ 18y
#35
söylediklerini aynen yerine getirdi fakat bot menüsü açılmadı .....
S
Spare_ ⭐ 18y
#36
Sorununuz neydi peki, Bot menüsümü açılmıyor.
S
Spare_ ⭐ 18y
#37
Eğer rumata ile isrobot'u çalıştırmayı deneyipte olmadıysa, birde bunu dene.
ilk srobot u acıcaksın saatin oraya gelicek,onu sağ tıklayıp start game diceksin.eğer ilk char sa client acılınca kapatcan,değilse client açılmaz zaten sora loader ı acıp gireceksin.
C
clubber ⭐ 18y
#38
yok yok yok olmuyo hiç bi türlü kredili srobot aldım hergün 2 saat çöpe gidıo gir çık yapa yapa....vista kullanıorum ondan olabilirmi....????? bi çözüm pls
S
Spare_ ⭐ 18y
#39
Eğer rumata ile isrobot'u çalıştırmayı deneyipte olmadıysa, birde bunu dene.
ilk srobot u acıcaksın saatin oraya gelicek,onu sağ tıklayıp start game diceksin.eğer ilk char sa client acılınca kapatcan,değilse client açılmaz zaten sora loader ı acıp gireceksin.

Peki bunu denedinmi ❓
C
clubber ⭐ 18y
#40
tam anlamadım bunda ne demek istediğini ilk çarsa clienti kapatıcaksın filan demişsin..??

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: