Erdoğan: 24 saat içinde bu iş bitecek
Başbakan Erdoğan TESK heyeti ile görüştü. Görüşmede Gezi Parkı eylemleri ele alındı. Görüşmeden sızan bilgilere göre Erdoğan esnaflara, ''İçişleri Bakanıma talimat verdim. 24 saat içinde bu iş bitecek'' dedi.
ANKARA - AK Parti Merkez Yürütme Kurulu (MYK) toplantısı AK Parti Genel Merkezi'nde Başbakan Erdoğan başkanlığında yapıldı.
Erdoğan hem MYK'yı topladı hem de Türkiye Esnaf ve Sanatkarları Konfederasyonu (TESK) heyeti ile bir görüşme gerçekleştirdi.
Başbakan esnaflara Ankara, Hatay ve İzmir'deki Gezi Parkı eylemlerinin görüntülerini sinevizyonda izletti.
dinilen bilgiye göre Başbakan esnaflara şunları söyledi:
''Yumruğa karşı yumruk sallamadık. Bundan sonra güvenlik güçleri daha farklı davranacak. Yurtdışından gelecek akla ihtiyacımız yok. One minute dediğimiz insanlar şimdi bu durumdan seviniyorlar. Esnaf uyanık olsun. Faiz lobisi iş başında. İçişleri Bakanıma talimat verdim. 24 saat içinde bu iş bitecek.''
'3 AY ÖNCEDEN ÖNGÖRMÜŞTÜK'
Erdoğan'ın MYK toplantısında yaptığı konuşmada ise, ''Bu olayları bu şekilde olmasa bile çeşitli komplolar şeklinde 3 ay önceden öngörmüştük. Bize bazı istihbarat bilgileri gelmişti'' dediği öğrenildi.
Kaynak: ntvmsnbc.com
Immm yorumlarınızı alabilir miyim? Sizce bu iş 24Saat içinde biter mi? Biterse nasıl biter?
RTE: 24 saat içinde bu iş bitecek
· 24 Replies · 2.3K views 0 reading
24 Replies
biter, erdoğan istifa ederse 😜
E
EnderGelisenOsasunaAtagi
⭐ 14y
Yumruk sallamadık diyor . Evde oturuyorum şu an ben gaza geldim gündoğduya koşasım var . Çok afedersinizde hala bu adamı savunan varsa aklından şaşarım.
Bu mesaj EnderGelisenOsasunaAtagi rumuzlu uyeden alinti yapildi
Ben birazdan yola çıkacağım Gündoğdu ya doğru 😘
Yumruk sallamadık diyor . Evde oturuyorum şu an ben gaza geldim gündoğduya koşasım var . Çok afedersinizde hala bu adamı savunan varsa aklından şaşarım.
Ben birazdan yola çıkacağım Gündoğdu ya doğru 😘
https://www.facebook.com/photo.php?v=585543811479603 fear1 fear1 fear1
Pısık ne lı male mışk Evdırrehman'e. - (Kedi evde olmayınca fare Abdurrahman kesilir.)

Daha farklı davranıcakmış ? acaba yapmadığı bi yöntem varmı bi silah kaldı onuda yapta bak o zaman gör neler oluyor bu ülkede.
[F MS]
Acıya Kilitlenmiş duygularımın, tek anahtarı senin gözlerin gülüm hadi gel canlandır bu serseriyi..
silahta karışırsa bu duruma, o zaman işler bambaşka bir hal alır. BAŞBAKANIN daha yapıcı olması gerekiyor aslında,yıkıcı olmak yerine.
Silah zaten girdi beyler işin içine
bu sadece biri hatayda da vardı birisi abdullah isminde, videodaki kişinin beyin ölümü gerçekleşmiş
bu sadece biri hatayda da vardı birisi abdullah isminde, videodaki kişinin beyin ölümü gerçekleşmiş
Bu adam kendini tanrı,allah ile bir tutmaya çalıştığı sürece bu iş 24 saatte zor biter bence.
Bu mesaj Maddy rumuzlu uyeden alinti yapildi
Tüylerim diken diken oldu ya Allah kahretsin ya nereye gidiyor ülke
Silah zaten girdi beyler işin içine
bu sadece biri hatayda da vardı birisi abdullah isminde, videodaki kişinin beyin ölümü gerçekleşmiş
Tüylerim diken diken oldu ya Allah kahretsin ya nereye gidiyor ülke

Tarihte en çok hakaret edilen bi başbakan. yazık
[F MS]
Acıya Kilitlenmiş duygularımın, tek anahtarı senin gözlerin gülüm hadi gel canlandır bu serseriyi..
Bu mesaj Egoist rumuzlu uyeden alinti yapildi
eekd1
https://www.facebook.com/photo.php?v=585543811479603 fear1 fear1 fear1
eekd1

Heralde öngörmüştür generalleri boşa attırmadı içeriye...

Anlamlı
[F MS]
Acıya Kilitlenmiş duygularımın, tek anahtarı senin gözlerin gülüm hadi gel canlandır bu serseriyi..
Bu mesaj Ufck rumuzlu uyeden alinti yapildi
👍
Anlamlı
👍

Eylemler sırasında kaşla göz arasında .
[F MS]
Acıya Kilitlenmiş duygularımın, tek anahtarı senin gözlerin gülüm hadi gel canlandır bu serseriyi..
sweetCHIEF
⭐ 17y
erdogan ne kadar sert davranirsa halk iki kati cevap verecek, ta ki bu bosbakan siddetle bu halki susturamayacagini anlayincaya kadar.24 saat sonucunda bu lafi yedirirlerse ona eger o zaman ne halt edecek
Bu mesaj Ufck rumuzlu uyeden alinti yapildi
Eylemler sırasında kaşla göz arasında .
* “BU YASA KİMİN İÇİN ÇIKARILDI?”
Resmi Gazete’de yayınlanarak yürürlüğe giren yeni Türk Petrol Kanunu ile birlikte Türkiye’nin petrol ve doğalgaz rezervi yabancıların hakimiyetine terk ediliyor. Türkiye bu yasa ile birlikte ne kazanmış olacak? Bu sorunun cevabı hayati önem taşıyor. Kanun incelendiğinde aslında Türkiye’nin önemli bir kazancının olmayacağı, asıl kazananların yabancı petrol şirketlerinin olacağı rahatlıkla görülebiliyor. Kanun, hâlihazırda devletin elinde olan ve tespit edilen petrol sahalarını yabancı ve yerli şirketlere açıyor. Yani riskli alanlarda yine arama yapılmayacak. Potansiyeli tespit edilen yerler yabancılara açılacak. Yabancı petrol şirketi de çıkardığı petrolün sadece yüzde 12,5’ini devlete verecek. Bu oran kademeli olarak yüzde 12’ye kadar indirildi. Yeni yasada Türkiye Petrolleri Anonim Ortaklığı’nın (TPAO) mevcut yasada yer alan ‘Devlet adına petrol arama ve üretim faaliyetlerinde bulunma’ görev ve yetkileri de kaldırılmış oldu. O zaman haklı olarak akıllara şu soru geliyor; Bu yasa kimin için çıkarıldı?
[F MS]
Acıya Kilitlenmiş duygularımın, tek anahtarı senin gözlerin gülüm hadi gel canlandır bu serseriyi..
24 saat içinde bu iş bitecek.
(bitmedi)
(bitmedi)
Log in to write a reply.
Log In