resmen oyunun içine ettiniz hee kan böccükleri, ordu bu ne la ben bi kahinat eseri ortaya çıkarmak istiyodum...^^ neyse emeğinize sağlık hele biride half life cd si almaya gitti dio mya:)
RPG oyunu ~~
· 22 Yanıt · 3.3K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap