bana nasıl imza yaptınızı söleye bilirmisiniz yada burda gösterebilirmisiniz
Ronin İmza Müzesi... [Güncel 06/10/2007]
· 292 Replies · 26K views 0 reading · Page 13 / 15
Replies
bana nasıl imza yaptınızı söleye bilirmisiniz yada burda gösterebilirmisiniz
Adobe photoshop CS2 programın adı göstermeye gelince burada gösterilecek gibi değil öğrenmek istiyorsan yükle yavaş yavaş öğrenirsin merak etme Wink
ronin bana imza yaparmısın sana kalmış bişery ama üstünde SeDa26 yazsın
Oki akşam yaparım Wink
O Zaman... banada L_e_g_e_n_D diye bir imza yapar mısın... Cool
Kurtuluş Kavgada Zafer Cephe'de !ronin imza ne zaman biter
şuan ki imzan bi şahane perde
Saol nuker Very Happy Wink
İbo abi ewe gidince bana güzel bir avatar yapabilir misin ? Razz
Ronin banada yaparmısın bi imza senin imzaların çok güzel oluyor kendim yapmaya çalıştım hiçbirşeye benzemedi sen yaparmısn
G
GooD_D3wiL
⭐ 19y
ibrahim abi zahmet olmazsa banada bir imza yaparmısın senin zevkine güveniyorum sen güzel seyler yaparsın sekli semali kafana göre koy üstünde GooD_D3wiL extraloob member yazarsa sevinirim simdiden thx extraokk extraokk extraokk
ibo abi valla hepsi çok güzel bir tanede bana yaparmısın üzerinde HeaveN yazısı bulunana extraokk yaparsan çok sevinirim ...
Ronin Çalışmalarının hepsi birbirinden Güzel Sendende Benim için bir imza yapmanı istesem ayıp etmiş olmam umarım Üzerinde ShupaR ve extraloob yazılı bi imza yaparsan sevinirim... Arka plan önemli değil sen işini bilirsin 😊 Hadi kolay gelsin..
ellerine saglık superrr olmsss
T
The_DifferenT
⭐ 19y
hepsi guzel de bence 11. en guzeli
W
white_devil
⭐ 18y
walla tbrkler bravo yanı ustalık demek bu olsa gerek
Süpersin
I
II_ENRICO_II
⭐ 19y
Banada bir imza yaparsan sevinirim..
Game Designer
⭐ 19y
Banada bir imza yaparsan sevinirim..
o artık yok Rolling Eyes İmza istek bölümüne yazabilirsin..
yes.
vala ya ronin nerelerde Confused Rolling Eyes
Log in to write a reply.
Log In