Icerige atla
Extraloob

Rockstardan eski xD harika: Bully!!!

· 10 Yanıt · 1.1K görüntüleme
D
drotalion OP ⭐ 19y
#1
Grand Theft auto 2 yi indirmek için rockstar ın siteine girdiğimde ne göreyim:

yepyeni bir oyunla karşımızda Rockstar. Oyun baya hoş gibi gözüküyor. Buyrun trailer:

http://www.rockstargames.com/bully/home/
10 Yanıt
Q
Quensis ⭐ 19y
#2
Yeni değil ki bu ben bu oyunu geçen sene Ps2de bitirmiştim sanırım. 😜
D
drotalion OP ⭐ 19y
#3
hadi be :S ben daha yeni gördüm 😄
Q
Quensis ⭐ 19y
#4
hadi be :S ben daha yeni gördüm :D


Olsun.Senin için yeni 😜
D
drotalion OP ⭐ 19y
#5
aynen 😄

ama hoş bir oyuna benziyor. Sadece PS 2 mi var yoksa PC versionuda varmı sakura?
Q
Quensis ⭐ 19y
#6
aynen 😄

ama hoş bir oyuna benziyor. Sadece PS 2 mi var yoksa PC versionuda varmı sakura?


Ben sadece Ps2 de oynadım ama Pc de var sanırım. ☕ Oyun güzel tavsiye ederim ama dersler zor geliyor(bu öğrenci milleti hep aynı xD) Görevler vs. güzel sevgililerin oluyor görevleri yaptıkça kızlar güzelleşiyor 😈 istediğini yapabilme gibi özgürlüğün var o bakımdan harka bir oyun. 👍
D
drotalion OP ⭐ 19y
#7
hemen torrentten bakam 😊
D
drotalion OP ⭐ 19y
#8
malesef sadece PS2, XBox ve Wii için var (Wii için bile var ama PC için yok :@)
Q
Quensis ⭐ 19y
#9
malesef sadece PS2, XBox ve Wii için var (Wii için bile var ama PC için yok :@)


Üzüldüm.Çok güzel oyundu ben kuzenden yürütmüştüm.Sabah oturup akşama kadar oynardım.Ama böyle oyunlar daha çıkar inşallah. xD
D
drotalion OP ⭐ 19y
#10
GTA4 ... xD

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: