Grand Theft auto 2 yi indirmek için rockstar ın siteine girdiğimde ne göreyim:
yepyeni bir oyunla karşımızda Rockstar. Oyun baya hoş gibi gözüküyor. Buyrun trailer:
http://www.rockstargames.com/bully/home/
Rockstardan eski xD harika: Bully!!!
· 10 Yanıt · 1.1K görüntüleme 0 okuyor
10 Yanıt
Yeni değil ki bu ben bu oyunu geçen sene Ps2de bitirmiştim sanırım. 😜
hadi be :S ben daha yeni gördüm 😄
hadi be :S ben daha yeni gördüm :D
Olsun.Senin için yeni 😜
aynen 😄
ama hoş bir oyuna benziyor. Sadece PS 2 mi var yoksa PC versionuda varmı sakura?
ama hoş bir oyuna benziyor. Sadece PS 2 mi var yoksa PC versionuda varmı sakura?
aynen 😄
ama hoş bir oyuna benziyor. Sadece PS 2 mi var yoksa PC versionuda varmı sakura?
Ben sadece Ps2 de oynadım ama Pc de var sanırım. ☕ Oyun güzel tavsiye ederim ama dersler zor geliyor(bu öğrenci milleti hep aynı xD) Görevler vs. güzel sevgililerin oluyor görevleri yaptıkça kızlar güzelleşiyor 😈 istediğini yapabilme gibi özgürlüğün var o bakımdan harka bir oyun. 👍
hemen torrentten bakam 😊
malesef sadece PS2, XBox ve Wii için var (Wii için bile var ama PC için yok :@)
malesef sadece PS2, XBox ve Wii için var (Wii için bile var ama PC için yok :@)
Üzüldüm.Çok güzel oyundu ben kuzenden yürütmüştüm.Sabah oturup akşama kadar oynardım.Ama böyle oyunlar daha çıkar inşallah. xD
GTA4 ... xD
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap