30+ seviyeli arkadasları bekleriz
RevolutioN 3 lw olmustur
· 20 Yanıt · 5.1K görüntüleme 0 okuyor
20 Yanıt
Bravo bravo. extrabeer Mr. Green
Bravo bravo. extrabeer Mr. Green
buyuk bir alkıs:D
tebrikler iyi ne cabuk 3 lvl oldunuz öle Mr. Green
eet demin globali okudum Cool
hayirli ugurlu olsun venüste basarilar
dipnot: arkin charini kasiyorum Cool
hayirli ugurlu olsun venüste basarilar
dipnot: arkin charini kasiyorum Cool
tebrikler iyi ne cabuk 3 lvl oldunuz öle Mr. Green
Hande varsa sorun yok. Di mi Hande? Mr. Green
ps: selim sen kendi charlarını kas önce kaç char kasıyorsun olm. Mr. Green
5 char var toplam 3nü kasiyom biri cok samimi arkadasimin extraokk
tmm lem susun adamin topigini kirlettik + devam ediyom bu postla Mr. Green
pardon janlarem perde
pardon janlarem perde
hepinise tşk ederim arkadaslar saolun^^
ya boşver hande'nin topic bir şey olmaz ne güzel muhabbet ediyoruz işte. di mi handecim? Mr. Green Mr. Green
tmm lem susun adamin topigini kirlettik + devam ediyom bu postla Mr. Green
pardon janlarem perde
kirlenmek guseldir:D
ya boşver hande'nin topic bir şey olmaz ne güzel muhabbet ediyoruz işte. di mi handecim? Mr. Green Mr. Green
2 de 1 hande deme bana cannnnnnnnnnnnnn
ya boşver hande'nin topic bir şey olmaz ne güzel muhabbet ediyoruz işte. di mi handecim? Mr. Green Mr. Green
2 de 1 hande deme bana cannnnnnnnnnnnnn
tamam bundan sonra naz diyorum. Mr. Green
bende sana nur dijem:D
bende sana nur dijem:D
ne alaka olm kız nickleri alan sensin. Twisted Evil Mr. Green Mr. Green
nazzzz nazlanmaa kızzz. Mr. Green Mr. Green
lol in da house sus lem sen bi chari kasamadin hala 42de sürünüyon tüh sana Mr. Green
bende sana nur dijem:D
ne alaka olm kız nickleri alan sensin. Twisted Evil Mr. Green Mr. Green
nazzzz nazlanmaa kızzz. Mr. Green Mr. Green
ben bu nicki arkadastan aldım extraloob uyeliklerimi kabul etmedigi için:D
lol in da house sus lem sen bi chari kasamadin hala 42de sürünüyon tüh sana Mr. Green
napiim olm yaa benim icin artık lvl önemli değil anladım ki her şey level ile bitmiyormuş. Mr. Green o yüzden kendimi pek kasmıyorum. düşük moblarda kasıyorum çünkü tek atıyorum. bu yüzden de level atlamam zor oluyor. hem ben senin gibi ilk günden beri kasmıyorum. dün almıştım charı galiba. Mr. Green
lol in da house sus lem sen bi chari kasamadin hala 42de sürünüyon tüh sana Mr. Green
napiim olm yaa benim icin artık lvl önemli değil anladım ki her şey level ile bitmiyormuş. Mr. Green o yüzden kendimi pek kasmıyorum. düşük moblarda kasıyorum çünkü tek atıyorum. bu yüzden de level atlamam zor oluyor. hem ben senin gibi ilk günden beri kasmıyorum. dün almıştım charı galiba. Mr. Green
ezük kalmıssın o charı cope at:D
inşallah en kısa zamanda tüm türk clanları 5 lvl olur
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş YapBenzer Konular
QX guildi 4 lw olmustur!!!! WTS 132 Lw Rogue/Cleric, 126 Lw Glavie, 131 Lw Wizz/Bard 128 SPEAR /NUKER ----- 114 LW WARİOR ---- 121 LW WARLOCK/CLERİCK EliteTurks Guıldı 2 Lw Oldu En Kısa Sürede 5 Lw Olucak Wts 131 lw spear nuker 121 job s devil 1 set dres var 1 k yerden kalkma sc var 13 dg ful legend set job 100 lw common blue li set resimle mevcut