Icerige atla
Extraloob

RevolutioN 3 lw olmustur

· 20 Yanıt · 5.1K görüntüleme
G
GodLeSs OP ⭐ 19y
#1
30+ seviyeli arkadasları bekleriz
20 Yanıt
B
bannedddd ⭐ 19y
#2
Bravo bravo. extrabeer Mr. Green
G
GodLeSs OP ⭐ 19y
#3

Bravo bravo. extrabeer Mr. Green

buyuk bir alkıs:D
H
HosenberG ⭐ 19y
#4
tebrikler iyi ne cabuk 3 lvl oldunuz öle Mr. Green
L
LibLibi ⭐ 19y
#5
eet demin globali okudum Cool
hayirli ugurlu olsun venüste basarilar


dipnot: arkin charini kasiyorum Cool
B
bannedddd ⭐ 19y
#6

tebrikler iyi ne cabuk 3 lvl oldunuz öle Mr. Green

Hande varsa sorun yok. Di mi Hande? Mr. Green

ps: selim sen kendi charlarını kas önce kaç char kasıyorsun olm. Mr. Green
L
LibLibi ⭐ 19y
#7
5 char var toplam 3nü kasiyom biri cok samimi arkadasimin extraokk
L
LibLibi ⭐ 19y
#8
tmm lem susun adamin topigini kirlettik + devam ediyom bu postla Mr. Green
pardon janlarem perde
G
GodLeSs OP ⭐ 19y
#9
hepinise tşk ederim arkadaslar saolun^^
B
bannedddd ⭐ 19y
#10
ya boşver hande'nin topic bir şey olmaz ne güzel muhabbet ediyoruz işte. di mi handecim? Mr. Green Mr. Green
G
GodLeSs OP ⭐ 19y
#11

tmm lem susun adamin topigini kirlettik + devam ediyom bu postla Mr. Green
pardon janlarem perde

kirlenmek guseldir:D
G
GodLeSs OP ⭐ 19y
#12

ya boşver hande'nin topic bir şey olmaz ne güzel muhabbet ediyoruz işte. di mi handecim? Mr. Green Mr. Green

2 de 1 hande deme bana cannnnnnnnnnnnnn
B
bannedddd ⭐ 19y
#13


ya boşver hande'nin topic bir şey olmaz ne güzel muhabbet ediyoruz işte. di mi handecim? Mr. Green Mr. Green

2 de 1 hande deme bana cannnnnnnnnnnnnn

tamam bundan sonra naz diyorum. Mr. Green
G
GodLeSs OP ⭐ 19y
#14
bende sana nur dijem:D
B
bannedddd ⭐ 19y
#15

bende sana nur dijem:D

ne alaka olm kız nickleri alan sensin. Twisted Evil Mr. Green Mr. Green
nazzzz nazlanmaa kızzz. Mr. Green Mr. Green
L
LibLibi ⭐ 19y
#16
lol in da house sus lem sen bi chari kasamadin hala 42de sürünüyon tüh sana Mr. Green
G
GodLeSs OP ⭐ 19y
#17


bende sana nur dijem:D

ne alaka olm kız nickleri alan sensin. Twisted Evil Mr. Green Mr. Green
nazzzz nazlanmaa kızzz. Mr. Green Mr. Green

ben bu nicki arkadastan aldım extraloob uyeliklerimi kabul etmedigi için:D
B
bannedddd ⭐ 19y
#18

lol in da house sus lem sen bi chari kasamadin hala 42de sürünüyon tüh sana Mr. Green

napiim olm yaa benim icin artık lvl önemli değil anladım ki her şey level ile bitmiyormuş. Mr. Green o yüzden kendimi pek kasmıyorum. düşük moblarda kasıyorum çünkü tek atıyorum. bu yüzden de level atlamam zor oluyor. hem ben senin gibi ilk günden beri kasmıyorum. dün almıştım charı galiba. Mr. Green
G
GodLeSs OP ⭐ 19y
#19


lol in da house sus lem sen bi chari kasamadin hala 42de sürünüyon tüh sana Mr. Green

napiim olm yaa benim icin artık lvl önemli değil anladım ki her şey level ile bitmiyormuş. Mr. Green o yüzden kendimi pek kasmıyorum. düşük moblarda kasıyorum çünkü tek atıyorum. bu yüzden de level atlamam zor oluyor. hem ben senin gibi ilk günden beri kasmıyorum. dün almıştım charı galiba. Mr. Green

ezük kalmıssın o charı cope at:D
H
HoLiGaN_ ⭐ 19y
#20
inşallah en kısa zamanda tüm türk clanları 5 lvl olur

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: