BİRİ BİZE RES ÇEKTİĞİNDE OTOMATİK CEVAP VEREN PROGRAM YOKMU otomatik onaylıyan.
RESSSSSSSSSS
· 4 Yanıt · 1.1K görüntüleme 0 okuyor
4 Yanıt
S-Bot
oyundaki gibi yazmışın 😜
Hardmod loader kullan orda resi kabul etmesi için komutu vardı şimdi tam hatırlamıyorum onu kullan.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap