Icerige atla
Extraloob

Resim ve VideoLarla İlgili..!

· 9 Yanıt · 1.6K görüntüleme
N
Narqotic OP ⭐ 19y
#1
Arkadaşlar Adminler ..vs ScreenShot & Video bölümünde .. sadece silkroad resimleri ve videoları olsun ..başka bir bölüm açalım orda youtube videoları falan olsun çünkü o bölüm karışıyor silkroad resimlerine giriyorum karşıma video çıkıyor saçma sapan..


Gereğinin Yapılmasını Arz Ederim
9 Yanıt
J
#2
and içme canım arz et 😊
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#3
ss ve video bölümünde her videonun olması güzel bence genele ait bir bölüm bakmakta fayda var her video için farklı kategori açmak yersiz olur Wink
_
_AvRiL_ ⭐ 19y
#4
ya da basına ikonlu bisey yapsak nasıl olur silkroad ile ilgili olana bir tane deve koyarız mesaj baslıgına digerlerine bişey koymaya gerek yok zaten
P
pfffffff ⭐ 19y
#5
aslında güzel fikir ama red almış bi sefer Twisted Evil
D
Dark_Lord_ ⭐ 19y
#6
Bence o bölüme sadece silkroad ile ilgili şeyler konulması gerekir , ss bölümüne girip komik video falan görmek herkesin hoşuna gitmez(mesela ben Very Happy ).Komik içerikli video varsa geyikler bölümüne , spor içerikliyse spor aktüel bölümüne , bunların dışında ve silkroad ile alakasız ise de off topic bölümüne koyulması gerekir diye düşünüyorum ben.
P
pfffffff ⭐ 19y
#7
doğrusözenehacet.com Cool
N
Narqotic OP ⭐ 19y
#8

Bence o bölüme sadece silkroad ile ilgili şeyler konulması gerekir , ss bölümüne girip komik video falan görmek herkesin hoşuna gitmez(mesela ben Very Happy ).Komik içerikli video varsa geyikler bölümüne , spor içerikliyse spor aktüel bölümüne , bunların dışında ve silkroad ile alakasız ise de off topic bölümüne koyulması gerekir diye düşünüyorum ben.



bravoo helal tam benim dediğimi sölemek istedin ... ! extraokk
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#9

Bence o bölüme sadece silkroad ile ilgili şeyler konulması gerekir , ss bölümüne girip komik video falan görmek herkesin hoşuna gitmez(mesela ben Very Happy ).Komik içerikli video varsa geyikler bölümüne , spor içerikliyse spor aktüel bölümüne , bunların dışında ve silkroad ile alakasız ise de off topic bölümüne koyulması gerekir diye düşünüyorum ben.


açılış düşüncemiz buydu ki benim açtığım topiclere bakarsan ne nerede görebilirsin ama gel gör ki herkes bu şekilde davranmıyor zamanla hepsi olacak ama Wink

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: