<script src='http://img215.imageshack.us/shareable/?i=adszay.png&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript>- Resim Silinmiş.</noscript>
tamam diyorum buna sonra böyle şey çıkıyor
<script src='http://img94.imageshack.us/shareable/?i=31877964.png&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript>- Resim Silinmiş.</noscript>
burdan silkroad klasörünü bulup seçiyorum
<script src='http://img835.imageshack.us/shareable/?i=86385722.png&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript>- Resim Silinmiş.</noscript>
sonra bot açılıyor ve burda sro_client yok neden yok ?
<script src='http://img834.imageshack.us/shareable/?i=35708409.png&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript>- Resim Silinmiş.</noscript>
işte burdan sonra oyuna giremiyorum sro_clinti bulamıyorum
RESİM KOYADUM ANLAYAN GİRSİN
· 14 Yanıt · 1.7K görüntüleme 0 okuyor
14 Yanıt
Tamam işte sro client istemiyor senden zaten.Sadece sro klasörünü göster tamam.
Botun İd pw giriş yap bi sonra oyunu çalıştır
Botun İd pw giriş yap bi sonra oyunu çalıştır
zaten bende klasörü gösterip oyunu başlat diyorum öylece bekliyor başlatmıyor oyunu ama botun id pw girmeden başlat diyorum
F
ForEverTurk
⭐ 17y
Hiç ugrasma mbotu direk silkroad klasoru içine at ordan calıstır bi sorun kalmıyacaktır.
Clienti bulmayacaksın zaten Silkroad yazıyor ya oraya bir kere tıkla sonra tamam de bot açılcak botta da start client var ona tıklayacaksın bak solda Clienti başlat diyor ona tıklayacaksın oyun açılıcak
yaptım kardeş bottan client başlat diyom başlatmıyo duruyo öyle
beklemen lazım
oyuna girmesi içinmi beklicez beklyiorum ztn bekle bekle öle duruo
zaten bende klasörü gösterip oyunu başlat diyorum öylece bekliyor başlatmıyor oyunu ama botun id pw girmeden başlat diyorum
daral: daral: daral:
Bota aylık yükleme yapmadan ve id pw ile giriş yapmadan nasıl kullanmayı düşünüyorsun a benim güzel kardeşim.
İkinci konudur anlatmaya çalışıyoruz da meğer botun yokmuş sadece üyelik almışsın ama yükleme yapmamışsın makara:
kardeş yükleme falan var oyuna mbottan girip oyundaki arkadaştan alcam id pw yi ben bilmiyorum id pw yi yani oyuna girip alcam ama id pw yazmadan girilmiyomuş ögrendim 😊
N
noncelalreis
⭐ 19y
kardeş sende normal gir id ve şifreyi al...sonra botu kurarsın alalalala biggrint1 biggrint1
yahu gel sana mbot satıyım ben imza da görüyorsun zaten silk gold mbot satışları var diye satıyım id pw alıcaksın zaten bota id pw yazıyorsun ve botunla güzel güzel kasıyorsun 😜
he öle yaptım kardeş şimdi kasıyom 😊
mbot alıcaksan pm atman yeterli 5dakika içinde botun teslim 😎
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap