Icerige atla
Extraloob

RESİM KOYADUM ANLAYAN GİRSİN

· 14 Yanıt · 1.7K görüntüleme
F
FATAL1TR OP ⭐ 19y
#1
<script src='http://img215.imageshack.us/shareable/?i=adszay.png&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript>- Resim Silinmiş.</noscript>

tamam diyorum buna sonra böyle şey çıkıyor

<script src='http://img94.imageshack.us/shareable/?i=31877964.png&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript>- Resim Silinmiş.</noscript>

burdan silkroad klasörünü bulup seçiyorum

<script src='http://img835.imageshack.us/shareable/?i=86385722.png&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript>- Resim Silinmiş.</noscript>

sonra bot açılıyor ve burda sro_client yok neden yok ?

<script src='http://img834.imageshack.us/shareable/?i=35708409.png&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript>- Resim Silinmiş.</noscript>


işte burdan sonra oyuna giremiyorum sro_clinti bulamıyorum
14 Yanıt
Z
zeki_ce ⭐ 18y
#2
Tamam işte sro client istemiyor senden zaten.Sadece sro klasörünü göster tamam.
Botun İd pw giriş yap bi sonra oyunu çalıştır
F
FATAL1TR OP ⭐ 19y
#3
zaten bende klasörü gösterip oyunu başlat diyorum öylece bekliyor başlatmıyor oyunu ama botun id pw girmeden başlat diyorum
F
#4
Hiç ugrasma mbotu direk silkroad klasoru içine at ordan calıstır bi sorun kalmıyacaktır.
R
Rochas ⭐ 16y
#5
Clienti bulmayacaksın zaten Silkroad yazıyor ya oraya bir kere tıkla sonra tamam de bot açılcak botta da start client var ona tıklayacaksın bak solda Clienti başlat diyor ona tıklayacaksın oyun açılıcak
F
FATAL1TR OP ⭐ 19y
#6
yaptım kardeş bottan client başlat diyom başlatmıyo duruyo öyle
R
Rochas ⭐ 16y
#7
beklemen lazım
F
FATAL1TR OP ⭐ 19y
#8
oyuna girmesi içinmi beklicez beklyiorum ztn bekle bekle öle duruo
Z
zeki_ce ⭐ 18y
#9
zaten bende klasörü gösterip oyunu başlat diyorum öylece bekliyor başlatmıyor oyunu ama botun id pw girmeden başlat diyorum

daral: daral: daral:
Bota aylık yükleme yapmadan ve id pw ile giriş yapmadan nasıl kullanmayı düşünüyorsun a benim güzel kardeşim.
İkinci konudur anlatmaya çalışıyoruz da meğer botun yokmuş sadece üyelik almışsın ama yükleme yapmamışsın makara:
F
FATAL1TR OP ⭐ 19y
#10
kardeş yükleme falan var oyuna mbottan girip oyundaki arkadaştan alcam id pw yi ben bilmiyorum id pw yi yani oyuna girip alcam ama id pw yazmadan girilmiyomuş ögrendim 😊
N
#11
kardeş sende normal gir id ve şifreyi al...sonra botu kurarsın alalalala biggrint1 biggrint1
R
Rochas ⭐ 16y
#12
yahu gel sana mbot satıyım ben imza da görüyorsun zaten silk gold mbot satışları var diye satıyım id pw alıcaksın zaten bota id pw yazıyorsun ve botunla güzel güzel kasıyorsun 😜
F
FATAL1TR OP ⭐ 19y
#13
he öle yaptım kardeş şimdi kasıyom 😊
R
Rochas ⭐ 16y
#14
mbot alıcaksan pm atman yeterli 5dakika içinde botun teslim 😎

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: