Icerige atla
Extraloob

Resim

· 4 Replies · 1.3K views
B
Ben de OP ⭐ 17y
#1
Yarışmamı ne varmış sanırım sro'da ne zamandır oynamadığım için bilmiyorum.Neyse forum'da gördüm biri yapmış resim benimde canım sıkıldı siteden resmi aldım ve bunu yaptım.Yarışmaya falan girmiyeceğim sadece göstermek istedm 😜

Spoiler
- Resim Silinmiş.

Acaba GM'in İsteği neydi? 8)


Yazılar Paint'te yazıldı 😳
4 Replies
D
DogukaaN ⭐ 18y
#2
Neden yarışma yapılmıyo hiç yaa :s
T
TheCunninG ⭐ 19y
#3
xD
X
Xylene ⭐ 16y
#4
Güzel kardeş:)

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: