Icerige atla
Extraloob

Reset tuşuna basınca fanlar hızlanıyor.

· 12 Yanıt · 3.4K görüntüleme
2
2447 OP ⭐ 16y
#1
Merhaba arkadaşlar;

Şimdiden okuyan ve yardımı dokunabilecek herkese çok teşekkür ederim.

Sıkıntım şudur ki;

Kasayı akşam kapattım, sabah açmaya çalıştığımda kasaya basıyorum fanlar dönüyor. Fakat ekrana görüntü felan gelmiyor. İlk olarak kasayı açtım herşeyi temizledim tekrar denedim sorunda düzelme yok..

Ardından ekran kartı, harddisk, ram bu malzemeleri diğer bilgisayarıma takıp denedim ve çalıştı.

Kasayı servise verdim, serviste bakıldıktan sonra beni telefonla arayıp, anakartınız yanmış 120TL anakart 20 TL bakım ücreti dendi anakartı modelini sordum 80TL'lik anakart takıcakmış, bende takmayın gerekirse ben alıp geleyim 120TL'lik bir anakart dedim kabul etmedi kasayı geri verdi.. Bu sırada kasanın içinide kontrol ettim, ALLAH'tan sinir olup birşey aşırmamış..

Gün itibari ile gidip bilgisayarcıdan, aynı tarz fakat am3 ddr3 anakart aldım.. DDR3 istemedim ama onu vermişler, haydaaa.. şimdi birde gidip ddr3 ram aldım 2GB'lık..

Anakartı değiştirdim fakat sorun devam ediyor.. Lütfen bu konuda çözümü oılan arkadaşlar benimle paylaşsın..

ANAKART 0'dır, RAM 0'dır, ekran kartı ve harddisktede herhangi bir sorun bulunmamaktadır.

Kasanın tuşuna bastığımızda pc çlaışıyor fakat görüntü almıyor, başlangıçta dıt sesi çıkmıyor. Reset tuşuna basılı tuttuğumuzda fanlar hızlanıyor..


Ben bu konuda sıkıntı yaşayan diğer kullanıcılar için kendi arama yaptığım yollardan tagda ekliyorum.. 😉
12 Yanıt
K
korc4n ⭐ 16y
#2
şu anki anakartında yanmış olabilir power suply anakarta kısadevre yaptırıyor olabilir. yada power suply'ın yetersiz kalıyor olabilir.
H
hanry006 ⭐ 16y
#3
ses cıkmıyor dıyor bence sorunu ram de . Bakınız 2 farklı uyumsuz ram taktıgınızda makınanızın calısması fakat goruntu alamamanız . bence sorun ramde 👴
Advance
Advance ⭐ 18y
#4
Aynısı bana oldu şaka değil kasayı yan yatırdım tekrar denedim açıldı hala yatık şekilde duruyor..
H
hanry006 ⭐ 16y
#5
Aynısı bana oldu şaka değil kasayı yan yatırdım tekrar denedim açıldı hala yatık şekilde duruyor..



2
2447 OP ⭐ 16y
#6
Kasayı yan yatırıp açmayı denedik fakat ne yazıkki bir faydası olmadı, umarım anakart yanmamıştır. 120TL masraf var dedim şirkete 185TL şimdiden verdim.. bakalım daha ne sorunlarla karşılacağız.
H
hanry006 ⭐ 16y
#7
Kasayı yan yatırıp açmayı denedik fakat ne yazıkki bir faydası olmadı, umarım anakart yanmamıştır. 120TL masraf var dedim şirkete 185TL şimdiden verdim.. bakalım daha ne sorunlarla karşılacağız.



Senin sorun ram de gardaş. makınedekı ram ı desıtır baska ram tak calısacaktır.
N
#8
Ram sıfır diyor arkadaşlar, lütfen yanlış bilgilendirmeyelim.
Bana göre sorun power supply da gibi görünüyor, diğer pc nin psu sunu çıkar ve senin sistemi bi uzay montaj yaparak çalıştırmayı dene.
*
*Just4Fun ⭐ 17y
#9
Aynısı bana oldu şaka değil kasayı yan yatırdım tekrar denedim açıldı hala yatık şekilde duruyor..

Şakacı seniiiii 💃 Format at dicek nerdese 😈
////
Saka bir yana arkadasım 2 gb ram modulun nasıl yani 1x1 mi? yoksa tek modul mu ?

Ramlerin frekansları yani "mhz"leri aynı olsun .
Ve Power , reset tuşlarının kablolarını takdıgın pinlere dikkat et yerlerini yalnıs takmıs olabilirmisin ?
Baska bi psu ile dene bakalım.
Son olarak da soft silgi ile ramlerin(eski ramlerin) bakır haznelerini sil yavasca , yanıtını bekliyorum.
Advance
Advance ⭐ 18y
#10
Aynısı bana oldu şaka değil kasayı yan yatırdım tekrar denedim açıldı hala yatık şekilde duruyor..

Şakacı seniiiii 💃 Format at dicek nerdese 😈
////
Saka bir yana arkadasım 2 gb ram modulun nasıl yani 1x1 mi? yoksa tek modul mu ?

Ramlerin frekansları yani "mhz"leri aynı olsun .
Ve Power , reset tuşlarının kablolarını takdıgın pinlere dikkat et yerlerini yalnıs takmıs olabilirmisin ?
Baska bi psu ile dene bakalım.
Son olarak da soft silgi ile ramlerin(eski ramlerin) bakır haznelerini sil yavasca , yanıtını bekliyorum.

Şaka gibi biliyorum ama şaka değil malesef 😆
2
2447 OP ⭐ 16y
#11
Aynısı bana oldu şaka değil kasayı yan yatırdım tekrar denedim açıldı hala yatık şekilde duruyor..

Şakacı seniiiii 💃 Format at dicek nerdese 😈
////
Saka bir yana arkadasım 2 gb ram modulun nasıl yani 1x1 mi? yoksa tek modul mu ?

Ramlerin frekansları yani "mhz"leri aynı olsun .
Ve Power , reset tuşlarının kablolarını takdıgın pinlere dikkat et yerlerini yalnıs takmıs olabilirmisin ?
Baska bi psu ile dene bakalım.
Son olarak da soft silgi ile ramlerin(eski ramlerin) bakır haznelerini sil yavasca , yanıtını bekliyorum.


Öncelike yardımın için başlangıçtan teşekkür ederim.

Olay şu gece yatarken kapattım, sabah açamadım. Yani bir pin değişimi, kablo yanlışı olacağını zannetmiyorum.

Kasaya enerji geliyor, fanlar dönüyor fakat gel görki ekrana görüntü gelmiyor. Tek ram kullanıyorum, hyper 2 ddr3 1600MHZ 2DB Kingston daha yeni aldım, kasanın içinde takılı duruyor. ANAkartta asus ve bu ram'e uygun bir anakart. Anakartı aldığım yerden ddr2 vermemişler ddr3 vermişler bende mantık olarka anakart değişince açılır diye gittim 65tl'de ddr3'e verdim. 185 Tl bi güzel vurdu bana 😊

Yani o silmeyle takılmaya sıkıntısı olabileceğini zannetmiyorum, tek bi sebep kaldı ya güç kaynağı ya işlemci.. Ekran kartı, ram, harddisk bunlar zaten çalışıyor ana pc'mde denedim

Aynı zamanda şunuda sorayım bilgisayarlara takılan güç kaynakları farkedermi? asus anakartlı pcmdeki güç kaynağı 65TL civarı ana pcmdeki 20 30TL'lik birşey çıkartıp taksam sorun olur mu?
T
#12
Ram'i bir kontrol ettir

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: