Adı Taylan olanlar yandı (Murattan sonra ) 😁 😁
Spoiler
21 Şubat

hayatımda izlediğim en berbat film, yapılan masrafa acıyorum resmen ya bu kadar aptal bi karakter olamaz.
hayatımda izlediğim en berbat film, yapılan masrafa acıyorum resmen ya bu kadar aptal bi karakter olamaz.

Bu mesaj Left Behind rumuzlu uyeden alinti yapildihayatımda izlediğim en berbat film, yapılan masrafa acıyorum resmen ya bu kadar aptal bi karakter olamaz.
daha vizyona girmedi kardeş olmadi:

Bottom Listte İlk sırada yer alması için elimden geleni yapacağım.
[ Mesaj mobilden gonderildi iPad ] mobile

Log in to write a reply.
Log In