Ahahahha alem nasıl olmuş böyle ya.
6 senedir izlediğiniz filmi unutmayın! :p
KW'nin yeri ayrı,Ezel'in yeri ayrıdır.Konuları da tamamen farklıdır.
İki tane dizi izlerim.Bunlardan ötesi yalan.
6 mı 7 mi bilmem ama inanın KV'yi bir kere izlemişliğim yoktur.
Ramiz dayı'nın sesi yeter 😆 Ramiz dayı 🙏
KW'nin yeri başkadır dostum.Türkiye'nin farklı bir açıdan geçmiş ve gelecek olaylarını kesitler halinde gösteriyor.
Yaşının 15 olduğunu var sayarsak 7 yıl önce diziyi kaldıracak yaşta olmadığını görürüz. =)
