Icerige atla
Extraloob

Ram Hk.

· 5 Replies · 1.4K views
P
Pikachu OP ⭐ 15y
#1
Yeni ram aldım Vengeance LP 2*4 8 Gb DDR3 1600 Mhz, fakat taktığımda pc tam logo gelecekken sürekli restart atıp duruyor problem nedir ? yada yardımcı olacak birileri.

http://www.crucial.com/upgrade/Acer-mem ... rades.html

anakartımın bilgileri burda ve aldığım kartları destekliyor gözüküyor.
5 Replies
Roycolt
Roycolt ⭐ 17y
#2
Ramlerin yerlerini değiştirirnisin?
M
#3
ramler yuvalarına tam oturmamış olabilir
Hello world
Temet Nosce
#4
POST sırasında bir sorun oluyor. İyi takılmamış olabilir, sadece RAM'ı değil ekran kartını da kontrol et.
P
Pikachu OP ⭐ 15y
#5
Teşekkürler arkadaşlar, hallettim sorunu 🤝

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: