Yeni ram aldım Vengeance LP 2*4 8 Gb DDR3 1600 Mhz, fakat taktığımda pc tam logo gelecekken sürekli restart atıp duruyor problem nedir ? yada yardımcı olacak birileri.
http://www.crucial.com/upgrade/Acer-mem ... rades.html
anakartımın bilgileri burda ve aldığım kartları destekliyor gözüküyor.
Ram Hk.
· 5 Replies · 1.4K views 0 reading
5 Replies
Ramlerin yerlerini değiştirirnisin?
M
MatthewMitchell
⭐ 19y
ramler yuvalarına tam oturmamış olabilir
Hello world
Temet Nosce
⭐ 17y
POST sırasında bir sorun oluyor. İyi takılmamış olabilir, sadece RAM'ı değil ekran kartını da kontrol et.
Teşekkürler arkadaşlar, hallettim sorunu 🤝
Log in to write a reply.
Log In