Icerige atla
Extraloob

Ram hakkında

· 6 Yanıt · 4.1K görüntüleme
6 Yanıt
lemonade
lemonade ⭐ 17y
#2
Uzun zamandır bu tür şey alacak arkadaşlara yardımcı oldun 🍺 Kendine mi karar kılamadın boşver al gitsin.Şimdi piyasanın en iyisini alıyosun pişmanlık 3 ay sonra hemen kapıda diyosun lan keşke bu olsaydı.Fazla araştırmaya gerek yok bence yeterince bilgili olduğuna inanıyorum gözüne kestirdiğini al
J
Jaysean OP ⭐ 18y
#3
neyse kingston'ları almaya karar verdim
lemonade
lemonade ⭐ 17y
#4
Hayırlısı olsun
J
Jaysean OP ⭐ 18y
#5
Hayırlısı olsun

teşekkürler 🍺

PS: hi level hiç kullanmadım o yüzden bulaşmak istemiyorum summer1:
J
Jaysean OP ⭐ 18y
#6
hay şansımı exadan aldım ramleri bugün geldi birtanesi bozuk çıktı 6gb kullanıyorum şimdi eski 2gb lığı taktım cuma günü iade edicem.
sorun anakartta olabilir diye ramleri tek tek denedim birtanesi çalışmıyor iade ettiğimde bir sorun yaşarmıyım acaba 🤔

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: