arkadaşlar 8gb ram almayı düşünüyorum 4x2 olarak.
şu ramden almayı düşünüyorum 2 adet
http://www.exa.com.tr/kingston/bellekler/kingston_4-326-12936.html
son olarak şu ürün dikkatimi çekti soğutuculu ve hesaplı olması bakımından hi level hiç kullanmadım önerirmisiniz iyi rammidir?
http://www.exa.com.tr/hilevel/bellekler/hilevel_4-326-10227.html
Ram hakkında
· 6 Yanıt · 4.1K görüntüleme 0 okuyor
6 Yanıt
Uzun zamandır bu tür şey alacak arkadaşlara yardımcı oldun 🍺 Kendine mi karar kılamadın boşver al gitsin.Şimdi piyasanın en iyisini alıyosun pişmanlık 3 ay sonra hemen kapıda diyosun lan keşke bu olsaydı.Fazla araştırmaya gerek yok bence yeterince bilgili olduğuna inanıyorum gözüne kestirdiğini al

neyse kingston'ları almaya karar verdim
Hayırlısı olsun

Hayırlısı olsun
teşekkürler 🍺
PS: hi level hiç kullanmadım o yüzden bulaşmak istemiyorum summer1:
hay şansımı exadan aldım ramleri bugün geldi birtanesi bozuk çıktı 6gb kullanıyorum şimdi eski 2gb lığı taktım cuma günü iade edicem.
sorun anakartta olabilir diye ramleri tek tek denedim birtanesi çalışmıyor iade ettiğimde bir sorun yaşarmıyım acaba 🤔
sorun anakartta olabilir diye ramleri tek tek denedim birtanesi çalışmıyor iade ettiğimde bir sorun yaşarmıyım acaba 🤔
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap