arkadaşlar r10' aldığım sunucu ile alakalı bi konu açmam lazım r10 üyeliğinde konu açabilcek veya bana bir kaç günlüğüne verebilcek varmı gerekirse ücrette ödeyebilirim.
[F MS]
Acıya Kilitlenmiş duygularımın, tek anahtarı senin gözlerin gülüm hadi gel canlandır bu serseriyi..