Saçmalama, ben önceden "Photoshop" denen veleti, 3 kere indirdim ve sildim. Herşey bir anda olmuyor ne yazık ki.
Bu yola başlayıp biryerlere gelemeyen insan yoktur heralde, yolun yarısında vazgeçenler hariç. 😊
Kısaca, kendini zorlarsan önünde kimse duramaz. 😊
I
Ilker Cindik
⭐ 19y