konuyu buraya mı açsam yoksa off topic mi karar veremedim, buraya açtım
yaklaşık 2 yıldır Quiknet kullanıyorum, ilk aldığımız süreden geçen yazın sonuna kadar internet harikaydı, günün en çok kullanılan saatinde bile 0 lag ile oynuyordum.
ancak geçen yazdan beri öğlen saatlerinden gece yarısına kadar bota bile koyamaz oldum, ve hergün daha kötü oluyor. eve ayrıca ttnet bağlatıp öğlenleri ondan bağlanmayı bile düşünüyorum..
aranızda Quiknet kullanıp, aynı sorunu yaşayan var mı?
Quiknet
· 6 Yanıt · 1.2K görüntüleme 0 okuyor
6 Yanıt
ilk defa duyuyorum böyle bir neti ^^
Muhtemelen çalışma vardır çünkü basın toplantısında alt yapılarını geliştireceklerini söylemişlerdi o çalışmalara başlamış olmalılar
Quicknet sanırım süperonline , kullanan arkadşlar memnun olduğunu söyledi bilemicem ara sor 😜
Muhtemelen çalışma vardır çünkü basın toplantısında alt yapılarını geliştireceklerini söylemişlerdi o çalışmalara başlamış olmalılar
yahu 1 yıldır çalışma mı olur daral: summer2:
Muhtemelen çalışma vardır çünkü basın toplantısında alt yapılarını geliştireceklerini söylemişlerdi o çalışmalara başlamış olmalılar
yahu 1 yıldır çalışma mı olur daral: summer2:
1 yıldır kullanıyorum hiç dc yeme problemim olmadı benim :s nerede oturuyorsun belki oturduğun yerin hatları sıkışıktır ?
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap