Icerige atla
Extraloob

Quiknet

· 6 Yanıt · 1.2K görüntüleme
C
Cryolite OP ⭐ 19y
#1
konuyu buraya mı açsam yoksa off topic mi karar veremedim, buraya açtım

yaklaşık 2 yıldır Quiknet kullanıyorum, ilk aldığımız süreden geçen yazın sonuna kadar internet harikaydı, günün en çok kullanılan saatinde bile 0 lag ile oynuyordum.

ancak geçen yazdan beri öğlen saatlerinden gece yarısına kadar bota bile koyamaz oldum, ve hergün daha kötü oluyor. eve ayrıca ttnet bağlatıp öğlenleri ondan bağlanmayı bile düşünüyorum..

aranızda Quiknet kullanıp, aynı sorunu yaşayan var mı?
6 Yanıt
J
JeWilyn ⭐ 16y
#2
ilk defa duyuyorum böyle bir neti ^^
B
brk60 ⭐ 17y
#3
Muhtemelen çalışma vardır çünkü basın toplantısında alt yapılarını geliştireceklerini söylemişlerdi o çalışmalara başlamış olmalılar
A
apoli ⭐ 17y
#4
Quicknet sanırım süperonline , kullanan arkadşlar memnun olduğunu söyledi bilemicem ara sor 😜
C
Cryolite OP ⭐ 19y
#5
Muhtemelen çalışma vardır çünkü basın toplantısında alt yapılarını geliştireceklerini söylemişlerdi o çalışmalara başlamış olmalılar


yahu 1 yıldır çalışma mı olur daral: summer2:
B
brk60 ⭐ 17y
#6
Muhtemelen çalışma vardır çünkü basın toplantısında alt yapılarını geliştireceklerini söylemişlerdi o çalışmalara başlamış olmalılar


yahu 1 yıldır çalışma mı olur daral: summer2:


1 yıldır kullanıyorum hiç dc yeme problemim olmadı benim :s nerede oturuyorsun belki oturduğun yerin hatları sıkışıktır ?

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: