Icerige atla
Extraloob

Quensis Signatures

· 34 Replies · 3.9K views · Page 2 / 2
Replies
Q
Quensis OP ⭐ 19y
#21
- Resim Silinmiş.

- Resim Silinmiş.

- Resim Silinmiş.

Yeniler hakkında yorumları da alabilirmiyim. 🙄
A
Aleral ⭐ 18y
#22
2. güzel olmuş 👍
X
Xray ⭐ 18y
#23
- Resim Silinmiş.

- Resim Silinmiş.

- Resim Silinmiş.

Yeniler hakkında yorumları da alabilirmiyim. 🙄


Biraz daha üzerlerinde oyna derim 😉
T
TitusPullo ⭐ 19y
#24
Üçüde çok güzel lakin 1.si biraz karışık olmuş. Daha sade olabilir^^
Q
Quensis OP ⭐ 19y
#25
Üçüde çok güzel lakin 1.si biraz karışık olmuş. Daha sade olabilir^^


Mistik bir hava katmak istedim ondan öyle biraz karışık. 😘


Biraz daha üzerlerinde oyna derim 😉



Hoşgeldin diyorum umarım yine kayıplara karışmazsın. 😁
B
#26
imzalara bayıldım berkaycım.yine konuşturmuşsun ps ni 😁
ps:bana bi imza plsss 😜
S
#27
iğrençler ıyyy 😁

Tek kelime ile harikalar 🍺
Q
Quensis OP ⭐ 19y
#28
imzalara bayıldım berkaycım.yine konuşturmuşsun ps ni 😁
ps:bana bi imza plsss :P


Dönünce hallederim. 😘

iğrençler ıyyy 😁

Tek kelime ile harikalar 🍺


Teşekkürler.
Q
Quensis OP ⭐ 19y
#29
- Resim Silinmiş.

- Resim Silinmiş.

- Resim Silinmiş.

- Resim Silinmiş.

Bu da Tolga İçin yaptığım İmza..

- Resim Silinmiş.
D
dR.NooB ⭐ 19y
#30
Woooo ^^ Güzeller 😘
B
#31
çok teşekkür ederim öncelikle berkaycım.cidden berkayın çalışmları çok hoşuma gidiyor ve onun başından ayrılmıyorum.ha bire yeni bi imza istiyorum.saolsun o da beni kırmıyor 😊
cidden bu çalışmlarda çok güzel.ellerine sağlık
Q
Quensis OP ⭐ 19y
#32
çok teşekkür ederim öncelikle berkaycım.cidden berkayın çalışmları çok hoşuma gidiyor ve onun başından ayrılmıyorum.ha bire yeni bi imza istiyorum.saolsun o da beni kırmıyor 😊
cidden bu çalışmlarda çok güzel.ellerine sağlık


Senin İçin her zaman imzam var. 😘

Ps:Sahi bu kaç oldu 10 tane yaptımmı 😁
B
#33
çaktırma 6tane imza oldu.senden son bi isteğim daha var msne gelsene bi gülüm 😁
U
Uykucu ⭐ 19y
#34
- Resim Silinmiş.
Süper

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: