dostlar dün aldığım charı kasıyodum botla giriyim dedim oyundna çıktım botu açtım tam giricem şifre yanlış diyo joymax.com dan pw yide değiştiremiyorum çünkü eski şifreyi istiyo ayrıca ıd de yanlış diyo :? ayrıca 3 kere yanlış yazınca blocklaması gerekirken dilediğim kadar deneyebiliyorum oyunu :? 😱 lütfen bi çözüm yolu olan yardım edebilir mi?
Pw yanlış diyo :S
· 33 Yanıt · 3.2K görüntüleme 0 okuyor
33 Yanıt
charı aldığın kişiye başvur 😊
charı aldığın kişiye başvur :)
söyledim ztn adam oda bana sronun msn ini verdi onla konuşuyom şu anda
dostlar lütfen bug report yazarsam yeni pw gönderirler mi?
S
Streetwise
⭐ 19y
söyledim ztn adam oda bana sronun msn ini verdi onla konuşuyom şu anda
Silkroad'ın msn'ni mi verdi.Gülerim sadece buna. 😆
charı aldığın kişiye başvur :)
+1905
Sana verdiği msn'le,seni oyalıyordur... 😜
EOS'Taysa Charın Nick'İ Bana Soyle Bir PM Atmayı Deneyeyim..Bende EOS'Tayımda =)
söyledim ztn adam oda bana sronun msn ini verdi onla konuşuyom şu anda
Silkroad'ın msn'ni mi verdi.Gülerim sadece buna. 😆charı aldığın kişiye başvur :)
+1905
Sana verdiği msn'le,seni oyalıyordur... :P
biliyorum adam adam gibi ingce bile konuşamıyo 😆 ama char gitti sürekli pw yanlış diyo hacklemiş olması imkansız bile acc nin herşeyini değiştirdim gitti 60 ytl ya 😢
EOS'Taysa Charın Nick'İ Bana Soyle Bir PM Atmayı Deneyeyim..Bende EOS'Tayımda =)
charın nicki UnknowChaos pm atarsan sevinirim 😘
S
Streetwise
⭐ 19y
İmkansız diye birşey yok...
İmkansız diye birşey yok...
iyide keylogger atması lazım bana hacklemesi için sadce ebir gün kasabildim charı yha 😢
EOS'Taysa Charın Nick'İ Bana Soyle Bir PM Atmayı Deneyeyim..Bende EOS'Tayımda =)
charın nicki UnknowChaos pm atarsan sevinirim 😘
Char Oyunda Değil 🤔
S
Streetwise
⭐ 19y
Bilemicem artık,devir çok değişti herkes birbirine vurgun yapmaya çalışıyor düşün artık.Belki pw yanlış yazıyorsun yada ıd tekrar gözden geçir.Yada ıd,gizli soru,msn aklında mı?
Bilemicem artık,devir çok değişti herkes birbirine vurgun yapmaya çalışıyor düşün artık.Belki pw yanlış yazıyorsun yada ıd tekrar gözden geçir.Yada ıd,gizli soru,msn aklında mı?
ewt aklımda hepsi yanımda pw hariç hepsini biliyom nasıl charı kurtarabilirim
S
Streetwise
⭐ 19y
Pm at bana.
Pm at bana.
attım
S
Streetwise
⭐ 19y
Dediklerimi uygula,son çare bu...
Merhaba.
Sımdı Joymax a gir Ordan Forgot your ıd password gibi bırsey var logın ın altında ona tıkla sonra
en assagıdakı change password u doldur tam olarak e maıl vs vs vs ... sonra en yukardakı kodu doldur yanı Sro ya gırerken ımage kod ıstıyorya onun gıbı kodu doldur ve ChangePassword e bas Ve Yenı Sıfrenı Gırebılırsın Ve Artık Osıfre olur tabı Adam charın e-mail ını degıstırmedıyse ...
Sımdı Joymax a gir Ordan Forgot your ıd password gibi bırsey var logın ın altında ona tıkla sonra
en assagıdakı change password u doldur tam olarak e maıl vs vs vs ... sonra en yukardakı kodu doldur yanı Sro ya gırerken ımage kod ıstıyorya onun gıbı kodu doldur ve ChangePassword e bas Ve Yenı Sıfrenı Gırebılırsın Ve Artık Osıfre olur tabı Adam charın e-mail ını degıstırmedıyse ...
Bende Yardım Etmek ıstedım Ama Sanırım FeeL ın Dedıgıyle Aynı Olması lazım
eet aynısı ama siteye loggin olmadan ztn değiştirilmiyo loginde olamıyorum 😢
Ben Sana Lınk Verıcem Ona Gır En Alttakılerı Doldur Ok?
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap