Icerige atla
Extraloob

^^Pusu^^[Türk Oyunu]

· 25 Replies · 3.6K views · Page 2 / 2
Replies
L
lastturk_ ⭐ 19y
#21

ben bitirdim bu oyunu çok kolay bir oyun ve sıkıcı olmaya başlıyor birkaç bölümeden sonra..

Grafikleri nasıl?
M
MoonLife OP ⭐ 19y
#22


ben bitirdim bu oyunu çok kolay bir oyun ve sıkıcı olmaya başlıyor birkaç bölümeden sonra..

Grafikleri nasıl?

tek kelimeyle berbat Mr. Green Mr. Green

bende bitirdim
L
lastturk_ ⭐ 19y
#23



ben bitirdim bu oyunu çok kolay bir oyun ve sıkıcı olmaya başlıyor birkaç bölümeden sonra..

Grafikleri nasıl?

tek kelimeyle berbat Mr. Green Mr. Green

bende bitirdim

O zamn indirmeyeyim
S
SonSAHNE ⭐ 19y
#24
Bende bitirdim bir yerde garip obje diye birşey var ona gitmeden önce bir yerde paso adam öldürüyorsun yeniden doğuyorlar Twisted Evil yarım saat onlarla boğuştuktan sonra kafaya dank etti geri döndüm o bi yerlere götürdü beni sonra 2 saatde bitirdim oyunu Twisted Evil
M
MoonLife OP ⭐ 19y
#25
ben hergün girmediğim için 2-3 gün sürdü bitirmem

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: