ben bitirdim bu oyunu çok kolay bir oyun ve sıkıcı olmaya başlıyor birkaç bölümeden sonra..
Grafikleri nasıl?
ben bitirdim bu oyunu çok kolay bir oyun ve sıkıcı olmaya başlıyor birkaç bölümeden sonra..
ben bitirdim bu oyunu çok kolay bir oyun ve sıkıcı olmaya başlıyor birkaç bölümeden sonra..
Grafikleri nasıl?
ben bitirdim bu oyunu çok kolay bir oyun ve sıkıcı olmaya başlıyor birkaç bölümeden sonra..
Grafikleri nasıl?
tek kelimeyle berbat Mr. Green Mr. Green
bende bitirdim
Log in to write a reply.
Log In