gerçekten cok guzel çalışmalar ... benımkılerden ıyı ama acık konusayım benımkının dusuncesı cok ıyı ama sen daha guzel yapıyorsun konun kotu yaptıgın ıyı benım konum super ama o kadar guzel yapmayı bılmıyorm benım ımzamdakı photoshop konularıma bakarsanbulursun xD