gerçekten cok guzel çalışmalar ... benımkılerden ıyı ama acık konusayım benımkının dusuncesı cok ıyı ama sen daha guzel yapıyorsun konun kotu yaptıgın ıyı benım konum super ama o kadar guzel yapmayı bılmıyorm benım ımzamdakı photoshop konularıma bakarsanbulursun xD
Ps'deki ilk çalışmalarım :) [sürekli günce]
· 21 Replies · 4.2K views 0 reading · Page 2 / 2
Replies
Log in to write a reply.
Log In