Icerige atla
Extraloob

Program Kapanması

· 10 Yanıt · 1.1K görüntüleme
D
die4ever OP ⭐ 18y
#1
Arkadaşlar 2 gun önce yeni sistem aldım ancak firefox ve bazı oyunlar bazen kendiliginden hata vermeden kapanıyor nedeni acaba ney ve çözüm nedir teşekkürler
10 Yanıt
K
Kyrojen ⭐ 18y
#2
Resim felan koyarsan yardımcı olabiliriz.
D
die4ever OP ⭐ 18y
#3
resim nasıl koyiyim aniden kapanıyor hatada vermiyor programlar birden kapanıyor sanki process kill yapılmış gibi
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#4
browserlar programlar kapanıyorsa işletim sisteminde bir sorun var demektir format atıp temiz bir kurulum yapmanızı tavsiye ederim nasıl olsa lisanslı kullanıcısınız bir de onu güzelce güncellersiniz en güncel programlarıda kurdunuz mu uff tadından yenmez ^^
D
die4ever OP ⭐ 18y
#5
daha yeni format atıldı bugun bi ara ekran kartı mavi hata aldım ondan sonra olmaya başladı garip parçalar fazla ısındıgından falanda yapıyor olabilirmi yoksa baştan mı ugraşıcam format için 😊 yeni formatlanmıştı
D
die4ever OP ⭐ 18y
#6
up help yardım edin arkadaslar
W
WeAre ⭐ 19y
#7
Her hangi bir virüs sebep olmuş olabilir.İlk olarak yazımlarını kontrol et eğer sorun devam ederse ozaman donanımsal bir problem vardır.Zaten sistem yeniyse parçaların garantisi vardır.Götürsün arızalı parçayı değiştirirler.
D
die4ever OP ⭐ 18y
#8
yorumlarınıza acıgım virüs yok zaten hiç bişi indirmedim donanımsal bi hata olucagını zannetmiyorum ancak yinede bi bakıcam bugunki oyun yüklerken mavi ekran aldım o zamandan sonra oldu gibi birazda sorunu çözebilicek program falan var ise önerilerinizi bekliyorum orj xp kullanıcısıyım.güncelleştirmeleri yapıyorum ne olur bi çare
W
WeAre ⭐ 19y
#9
Burdan bişey demek çok zor bence okan abinin önerisini bir dene olmazsa eğer donanımsaldır ozaman gereğini yaparsın.
D
die4ever OP ⭐ 18y
#10
Mavi Ekran Ve Kapanmaların ATI Ekran Kartı Driverinden oldugunu saptadım kendi orj driveri biraz garip yeni versiyonu indirip kurucam düzelicektir büyük ihtimal ayrıca Print Screen Tusuna Basınca arama sf si açılıyor 50 ye yakın anlıyamadım gitti virüs falanmı var acaba yeni bilgisayarımda nod32 kullanıyorum.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: