Icerige atla
Extraloob

Private Sroda Exchange Gözükmüyor

· 7 Yanıt · 9.6K görüntüleme
A
adwisor OP ⭐ 18y
#1
Yardımcı olur musunuz?
7 Yanıt
Hurley
Hurley ⭐ 13y
#2

[uyari]Buraya tik koyduktan sonra adama sağ tıklayarak Exchange atabilirsin.[/uyari]
D
DarkPr1nc3 ⭐ 12y
#3
Exchange bug dolayısıyla artık serverlerde kapatılıyo sebebini de ben yazayım dedim cevap yapıştırılmış 😄
K0mpedan
K0mpedan ⭐ 13y
#4
Ulen o mnkn sro oynanır mı bea 😞
D
DarkPr1nc3 ⭐ 12y
#5
Silkroad Legend III beyler 1 Martda açılıyo beklerim direk guild açıcam 😊
Nostaljik bişey, ihtiyaç duyuyo insan 😊
Hurley
Hurley ⭐ 13y
#6
Bu mesaj K0mpedan rumuzlu uyeden alinti yapildi
Ulen o mnkn sro oynanır mı bea :(

Artık oynamıyorum 😊
D
DarkPr1nc3 ⭐ 12y
#7
Desene yine hort 😄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: