Arkadaşlar bildiğiniz gibi artık oyunda power level denilen paralı partiler var siz bir miktar para veriyorsunuz ve adama sizi kasıyor bu başlığı açmamın sebebi geçen gün karaokamda başıma gelen olayla alakalı olay şöyle : power lvl için partiye girdim ve partideki üyelerden biri yanıma gelip exchange atıyor ve benden parti parasını istedi doğal olarak vermedim çünkü bu tam anlamıyla sahtekarlık olurda eğer böyle partilere girerseniz parayı sadece partiyi kuran yani sizi kasan adama verin ya da onun direktifiyle bi başkasına verin ama gelip size exchange atan herkese kanmayın bu olay bu sıralar çok yapılıyor ve yapanların %90 ıda bizim türkler yani oyu için bile birbirimizi kazıklamamnın anlamı yok ben sadece sizi bu konuda bilgilendirmek istedim.
Power level sahtekarları
· 18 Replies · 1.5K views 0 reading
18 Replies
Doru Böle Olaylar Cok Var Twisted Evil
bu bızım TuRKLER Tam Çakhal ya...İşte TÜRK olmanın Ayrılacıkları.Bu devide Çakhal olucaksın Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Biz bunu gavurlara yaptık saturn açıldıktan sonra 2. haftasında sadece taxiden 27m fln kasmıştık Twisted Evil
Biz bunu gavurlara yaptık saturn açıldıktan sonra 2. haftasında sadece taxiden 27m fln kasmıştık Twisted Evil
Zuahahaha Twisted Evil Twisted Evil Mr. Green
_
_HaNNiBaL_
⭐ 19y
Türklere hayatta yapmam... kahvekeyfi
Türklere hayatta yapmam... kahvekeyfi
Niye Yabancıya Yapınca Sahtekarlık Olmuyor Mu?
Ben bunun parayı alıpta kasmayan modelini duydum.En azından duydum.Allah bilir dogrumu.i**e bi adam bikac kisiden almış parayı bi dakka kasmıs.Sonra tak defolup gitmis.Arkadan trace yapanlarıda cekims niyalara.
zaten hepsi parayı aldıktan sonra yapıyo sahtekarlığı almadan yapan yok Wink
eskiden taximi vardı kendiimiz kasardık botu kurardık Cool
meı 1 h bence kendi adına konuş lütfen herkez çakal olursa tat kalmaz oyun da
bu başlıkta bunu yazmama rapmen millette sanki bi marifet gibi yaptıklarını söylüyor yok yabancıya yapmam, yok şu serverde şunlara yaptık işte beyler ona göre görün çevrenizdekilere dikkat edin ben aslında size burda pacific serverindeki leri birer birer sölerdim ama konuyu daha da büyütmenin anlamı yok.
X
XipeHocter
⭐ 19y
Türklere hayatta yapmam... kahvekeyfi
Niye Yabancıya Yapınca Sahtekarlık Olmuyor Mu?
Oluyor Very Happy Ama ZAmanında Onlarda Az Sahtekarlık Yapmadılar Mr. Green mucX
Bu nedenle yabancılar tarafından sevilmiyoruz.Ardına ana bacı sövende bizleriz.Şahsen sahtekarlık yapan ezik,aklını kullanamayıp parayı kaptıran daha ezik bence
_
_HaNNiBaL_
⭐ 19y
Türklere hayatta yapmam... kahvekeyfi
Niye Yabancıya Yapınca Sahtekarlık Olmuyor Mu?
Aslında onlarada yapmam.Ama beni kazıklayanlara genellikle Very Happy
_
_HaNNiBaL_
⭐ 19y
Türklere hayatta yapmam... kahvekeyfi
Niye Yabancıya Yapınca Sahtekarlık Olmuyor Mu?
Oluyor Very Happy Ama ZAmanında Onlarda Az Sahtekarlık Yapmadılar Mr. Green mucX
Dogru diyon Globalden türklere sövürenler biz deiliz.. Very Happy
Para dokunuyo herhalde bazılarına bişi oldumu hemen global an bi oyundan para kazanmka istiyosan koyacan 2 tane türk sağa sola küfür edecek global chat gibide bi sistem koyacan bakıcan keyfine para nasıl geliyo temiz iş.
_
_HaNNiBaL_
⭐ 19y
Parayı alıp kasmayan var...
Küfür edip ptden atan var...
Her şey var gidip adam townda bekliyo şimdi beni kasan yabancı... Crying or Very sad
150 K mı aldı ....
Küfür edip ptden atan var...
Her şey var gidip adam townda bekliyo şimdi beni kasan yabancı... Crying or Very sad
150 K mı aldı ....
Log in to write a reply.
Log In