Icerige atla
Extraloob

Poseidon'un en iyi 9dg +5 silahı ^^

· 23 Yanıt · 3.9K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
A
#21
uzhaha ben görürüm blue basınca o silahın phy mag ını ... 😄 Blue Basarken yanmasında onlar...
Benım Çook yandı 😄.Mesala Bi Gün İnt Basıyordum Phy 0 ladı.Durabilty basıyordum Block Yandı 10 😄 oldu.Adam Ondan Blue Basmamıstır. 😄 Bi Blue Bastıktan Sonra Ss alda Bakak :D


👍 👍 👍
F
Friendly` ⭐ 18y
#22
Bu mu eniyi full blue herşeyi %100 +9 silah gördüm SUN..
E
Exa ⭐ 17y
#23
Blue olsa iyi olurdu

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: