uzhaha ben görürüm blue basınca o silahın phy mag ını ... 😄 Blue Basarken yanmasında onlar...
Benım Çook yandı 😄.Mesala Bi Gün İnt Basıyordum Phy 0 ladı.Durabilty basıyordum Block Yandı 10 😄 oldu.Adam Ondan Blue Basmamıstır. 😄 Bi Blue Bastıktan Sonra Ss alda Bakak :D
👍 👍 👍