furious OP ⭐ 19y 9 yil once #1 Türkiye de ttnet den sonra, hala şaka gibi gelsede alışmakta zorlandığım o hız Files (1) Adsız.png 479.5 KB ReactionsNo reactions yetCloseclose Edit Quote +Q Reply Delete
RanstaMonsta ⭐ 10y 9 yil once (edited) #2 Gerçekten muhteşem Romanya da bu şekilde ve fiyatlar çok ucuz biz burda rezil haldeyiz. ReactionsNo reactions yetCloseclose Edit Quote Reply Mark as Best Answer Delete
Lenneth ⭐ 19y 9 yil once #3 Biz burada 1mbit gördüğümüzde gözlerimiz parlıyor, yapmayın böyle şeyler 😄 Special thx to Flexi ReactionsNo reactions yetCloseclose Edit Quote Reply Mark as Best Answer Delete
Tweety ⭐ 19y 9 yil once #4 Uçukladım sanırım... Ne kadar yükselirsen, uçmayı bilmeyenlere o kadar küçük görünürsün. ☕ ReactionsNo reactions yetCloseclose Edit Quote Reply Mark as Best Answer Delete
Hurley ⭐ 13y 9 yil once #5 🙏 ReactionsNo reactions yetCloseclose Edit Quote Reply Mark as Best Answer Delete