- Resim Silinmiş.
Polemiğe girmem!!!
· 15 Yanıt · 2.1K görüntüleme 0 okuyor
15 Yanıt
- Resim Silinmiş.
hahah . 😁 ben %^43+! geçerim polemiğe girmem 🎅
S
SaIideJaraRufu
⭐ 19y
Puahha Hll Olsun Tavuga Ne Diim 😈
Puahha Hll Olsun Tavuga Ne Diim 😈
dikkatlice baktım da sanırım o horoz . 😁
Arkadaslar su zihniyetten kaçının artık bu konuları off topice değil Komik E.G açalım.
Adı üstünde off topic.
Her önüme geleni oraya koymuyorum.
Açana sor....
Açana sor....
Sana önüne geleni oraya koyuyorsun demedim ki.
Açtın işte sorduk pardon desen yeterlyidi.
Açtın işte sorduk pardon desen yeterlyidi.
Pardon denilecek bir şey yok.
'Off topic diye önümüze geleni orayamı koyalım' bu cümlenin manası nedir.
Ayrıca 2. cümlende bir yanlışlık var.Ben attığın link neden orda sorusuna açana sor dedim.Bana neden soruyosun ...!
'Off topic diye önümüze geleni orayamı koyalım' bu cümlenin manası nedir.
Ayrıca 2. cümlende bir yanlışlık var.Ben attığın link neden orda sorusuna açana sor dedim.Bana neden soruyosun ...!
O
OneEyedJack
⭐ 19y
Polemiğe girmeyin lütfen 😆
Pardon denilecek bir şey yok.
'Off topic diye önümüze geleni orayamı koyalım' bu cümlenin manası nedir.
Ayrıca 2. cümlende bir yanlışlık var.Ben attığın link neden orda sorusuna açana sor dedim.Bana neden soruyosun ...!
Anlamana bağlı önümüze geleni koyalım genel anlamlıdır sanamı dedim sadece hala anlamıyorsun ya tebrik ediyorum.
Pardon denilecek bir şey yok.
'Off topic diye önümüze geleni orayamı koyalım' bu cümlenin manası nedir.
Ayrıca 2. cümlende bir yanlışlık var.Ben attığın link neden orda sorusuna açana sor dedim.Bana neden soruyosun ...!
Anlamana bağlı önümüze geleni koyalım genel anlamlıdır sanamı dedim sadece hala anlamıyorsun ya tebrik ediyorum.
Sence yanlış açılan bir topicte bu cümleyi kullanıyosan.Bu topici açan kişiyede gidiyordur...
Tşkrler...
Uzatılacak bir konu değil .Sadece canım sıkkın :S k.bakma
Asıl sen kusura bakma uzattım biraz.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap