Bu sorun Point Blank Türkiyedede olucaksa hiç bulaşmayın derim.
Ps: viewtopic.php?f=812&t=220401&hilit= daral:
Point Blank Türkiye
· 36 Yanıt · 4.5K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
Bu sorun Point Blank Türkiyedede olucaksa hiç bulaşmayın derim.
Ps: viewtopic.php?f=812&t=220401&hilit= daral:
GM 'lerle clanca kankayız, tek lafımıza oyuna girip adamlardan hesap soracak derecede yani 😜 Öyle bir problem olmayacağı için burdayım 😎
Bencede görüntüleri fazla basit onun yerine size A.V.A ( ijji.com/allianceofvalliantarms) ' ı öneririm (:
Ay sonu oyun BETA 'dan çıkıyor, o zaman gör sen oyunu tekrar nese:
EXL | SRO | İŞKOLİK
uıuıoıplıp
uoııuşıuoı
oyuna bitiyorum ya
"Bugünkü etkinliğin kazananları; Risee, HellWatchman, Advance, BaLBeY ve A'Cntr'dır. Kendilerini tebrik ederiz."
"Bugünkü etkinliğin kazananları; Risee, HellWatchman, Advance, BaLBeY ve A'Cntr'dır. Kendilerini tebrik ederiz."
Face 'de gördüm tebrikler 😘
PS : 30 dk ile kaçırmışım ama neyse artık bir dahaki sefere 😜
EXL | SRO | İŞKOLİK
Nina Ricci
⭐ 17y
bölümler oyuncu sayısına göre çok dar.

bölümler oyuncu sayısına göre çok dar.
5 Ekim 🤤 'de tam sürüm geleceği açıklandı, bakalım nelerle karşılaşacağız
EXL | SRO | İŞKOLİK
5 ekim mi dönelim bakalım şunun sitesine bro link atar mısın pm'den 😜
5 ekim mi dönelim bakalım şunun sitesine bro link atar mısın pm'den :P
ilk mesajda var 😘
5 ekim mi dönelim bakalım şunun sitesine bro link atar mısın pm'den :P
ilk mesajda var 😘
😁 😁 😁 😁 😁 😆 😆
cod4 oynarım daha iyi
ben 2 gün oynadım ondan sonra baymaya başlıo hep aynı şeyler
bence boşuna bu oyunla zamanınızı harcamayın çok dandik
BETA 'dan sonra görüşünün aynı olacağını zannetmiyorum.
EXL | SRO | İŞKOLİK
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap